E-sport funkciót kapott a Huawei Intelligens Asszisztense
2021. március 23.
Mostantól külön alkalmazás nélkül, a Huawei virtuális okostelefon-asszisztensébe integrálva is elérhetők az e-sport világ eredményei. A Huawei Assistant az első olyan felület, amely egy kártyán összegyűjti és megjeleníti a világban zajló online játékesemények, ligák és versenyek legfrissebb pontszámait, eredményeit és híreit. A program az AppGallery-ben is elérhető SofaScore alkalmazás algoritmusát használja.
Az e-sportok piaca gyorsan növekszik, a rajongók száma – előzetes számítások alapján – Európában várhatóan 8,2 százalékkal, 113 millió felhasználóra nő 2023-ig. A globális árbevétel a becslések szerint ekkorra eléri az 1,1 milliárd dollárt, a közönség pedig a következő három évben 495 millióra nő majd.
A Huawei virtuális okostelefonos asszisztense – mely egyetlen helyről egyetlen mozdulattal bármilyen helyzetben segít a felhasználóknak a szükséges szolgáltatások és információk megszerzésében – elsőként integráltan összegyűjti és megjeleníti a világ minden tájáról elérhető legfrissebb e-sport pontszámokat, eredményeket és híreket a nagy játékeseményekről, ligákról és versenyekről. Ehhez az AppGallery-ben, a Huawei saját alkalmazás áruházában külön is megtalálható SofaScore algoritmusát használja. Az app a világ sporteseményeiről és bajnokságairól származó, valós idejű, részletes adatokra és elemzésekre specializálódott. Több mint 30 nyelven érhető el, több mint 20 sportágat fed le, havonta több mint 20 millió aktív felhasználóval.
Minden egy helyen
Az új e-sport funkció bekapcsolásával a telefonon egy balra csúsztatás után elérhetővé válik a SofaScore e-sport kártyája, amely folyamatosan a legfrissebb információkkal látja el a felhasználókat három fő ligáról is, úgymint a CS:GO (Counter-Strike: Global Offensive), a Dota 2 és a LoL (League of Legends). A felhasználók megjelölhetik kedvenc játékukat, csapatukat vagy témaköreiket, és a Huawei Assistant AI Tipp funkciója valós időben értesít az eredményekről. A SofaScore kártya az élő közvetítéseket is támogatja, melyek több platformon is megjeleníthetők, bajnokságtól, játéktól, kategóriától vagy a bajnokság tulajdonosától függően.
„Az érdeklődés növekszik az e-sport iránt, és részben fel is gyorsult annak köszönhetően, hogy sokan több időt töltenek otthon. A játékosok, a rajongók és az alkalmi nézők egyre inkább mobilon követik és figyelik az e-sportot, különös tekintettel a fiatalabb generációra. A SofaScore exkluzív partnerségével az e-sportok izgalmas világa minden Huawei felhasználóhoz eljuthat” - mondta Derek Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának skandináv és közép-kelet-európai alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- E-sport eredményekkel bővült a Huawei Intelligens Asszisztense
- A vállalat regionális piacvezető lett az okosórák szegmensében 2020 utolsó negyedévében
- Nagyot nőtt a viselhető okoseszközök piacán a Huawei
- A Huawei 2020 végén már 100 ezer aktív szabadalommal rendelkezett
- A Huawei nyújtotta be a legtöbb szabadalmat a világon tavaly
- A Budapest Bank mobilalkalmazása már elérhető a Huawei AppGallery-ben
- Újabb fontos banki alkalmazással bővült a Huawei AppGallery
- Folytatja a megkezdett stratégiáját a Huawei
- Újabb termékeket hoz a magyar piacra a Huawei
- A Huawei 13 ezer inverterével működő naperőmű intelligensen követi a nap mozgását