A Fujitsu a „vezetők” szegmensében a menedzselt munkahely-szolgáltatások piacán
2021. március 22.
A Gartner immár ötödik éve a „vezetők” kategóriájába sorolta a Fujitsut a menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készített 2021-es Magic Quadrant felmérésében*. A 2021-es jelentés szerint ismét a Fujitsu rendelkezik a szállítók közül a legerősebb pozícióval „végrehajtási képesség” szempontjából**.
Agilisabb és adaptívabb munkavégzés – kisebb kockázat mellett
„Úgy gondoljuk, hogy a Gartner elismerése annak is szól, hogy a Fujitsu kivételesen nagy hangsúlyt fektet a kiváló munkavállalói élményre. Véleményünk szerint ezzel lehet ösztönözni a munkahely sikeres átalakításához szükséges fenntartható produktivitást és alkalmazkodó kultúrát. A világon mindenütt elérhető FUTJITSU Work Life Shift portfólió kifejezetten erre a piaci igényre készült, és globális kampánnyal is kommunikáltuk ezt a törekvésünket – amely fantasztikus visszajelzéseket kapott ügyfeleink részéről” – nyilatkozta Carla Hall, a Fujitsu munkaerő- és munkahely-szolgáltatásokért felelős északnyugat-európai vezetője.
2021-es Magic Quadrant felmérésében a Gartner hangsúlyozta, milyen fontos szerepet játszanak a menedzselt munkahely-szolgáltatások a munkahelyi környezet átalakításában. A jelentést idézve: „A ’vezetők’ szegmensének szereplői gyakorlottan nyújtják a szolgáltatási megoldásokat, világos elképzeléssel rendelkeznek a szolgáltatási piac fejlődésének irányáról, és aktívan építik és fejlesztik kompetenciáikat vezető pozíciójuk megőrzése érdekében. A vezetők igazolt tapasztalattal rendelkeznek a menedzselt munkahely-szolgáltatások nyújtásában, és ismerik a sikeres szolgáltatásnyújtás előfeltételeit. Már bizonyították végrehajtási képességüket és jövőképük teljességét.”
A FUJITSU Work Life Shift portfólió három pillér köré épül:
• Az „intelligens munkavégzés” a keményebb munka helyett az intelligensebb munkafolyamatokat ösztönzi mesterséges intelligencia, intelligens automatizáció és más technológiák segítségével, javítva ezzel a munkahely produktivitását.
• A „határok nélküli iroda” lehetővé teszi a munkavállalók számára, hogy bárhol ugyanolyan eredményesen dolgozzanak, mint az irodában vagy más vállalati helyszínen, és ezáltal hatékonyabban és kreatívabban végezzék munkájukat.
• A „kultúraváltás” a munkatársak jóllétét és biztonságát garantálva gondoskodik róla, hogy mindenki legjobb képességei szerint dolgozhasson.
A Fujitsu szemléletéből keletkező ügyfélértéket egy egyesült királyságbeli kormányzati szervezet infrastruktúráért és üzemeltetésért felelős vezetője is megerősítette, aki így nyilatkozott a Gartner Peer Insights értékelésében: „A Fujitsu rendkívül proaktívan támogatott minket a Covid-válság során, hozzáigazítva jellemző munkafolyamatainkat az otthoni munkavégzési modell követelményeihez.”
Az elmúlt 12 hónapban a Fujitsu több új és kibővített automatizációs eszközt is bevezetett a személyes kapcsolattartás igényének csökkentésére (pl. a SelfOOS-t), és a nagyvállalati szolgáltatások világában is meghonosította az igény szerint felhőalkalmazásokkal elérhető rugalmasságot.
A Fujitsu „Results Chain” módszertana a technológiai beruházás és az üzleti érték kapcsolatát is erősíti, ötvözve a végponti teljesítmény adatait a felhasználói érzésekre épülő adatokkal az általános felhasználói élmény mérése és az élményszintet garantáló, szerződéses XLA-k kidolgozása céljából.
A Fujitsu összehangolja a technológiai szolgáltatásnyújtást az üzleti igényekkel
„Tisztában vagyunk azzal, hogy ügyfeleink a munkavállalói élményt szeretnék a munkahely és a munkaerő átalakításának középpontjába állítani – és mindezt tökéletesen össze kívánják hangolni a főbb üzleti teljesítménymutatókkal. Work Life Shift porfóliónkat folyamatosan hozzáigazítjuk az ügyfelek változó igényeihez, és olyan technológiát szállítunk, amely az ügyfél üzleti eredményeit és szükségleteit helyezi előtérbe a hagyományos SLA-k és a puszta költségcsökkentés helyett” – fűzte hozzá Carla Hall.
A menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készített legújabb Magic Quadrant felmérésben a Gartner 17 európai szolgáltatót vizsgált. Olyan vállalatokat, amelyek hagyományos outsourcingot és új digitális munkahely-szolgáltatásokat is kínálnak a végfelhasználók felhőalapú, automatizált és integrált támogatásához.
________________
* A menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készült Gartner Magic Quadrant jelentést 2021. február 24-én adták ki. Szerzői: David Groombridge, Claudio Da Rold, Alexandra Chavez, Daniel Barros és Katja Ruud
** A Gartner módszertanáról és a Magic Quadrantról: http://www.gartner.com/technology/research/methodologies/research_mq.jsp
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu "Az év ServiceNow szolgáltatója"
- Márciusban extra szabadnapot biztosít kollégáinak a Vodafone
- Az Oracle bejelentette 2021-es pénzügyi évének harmadik negyedéves eredményeit
- Többségi részesedést szerzett egy magyar SAP-tanácsadó vállalatban a Plaut
- Multicég tért vissza a hazai IT-piacra
- Az ABB-t ismét a világ egyik leginnovatívabb vállalatának választották
- A Liferay szoftvervállalat rangos nemzetközi elismerést kapott
- Újabb 7 millió eurós befektetést kap és tovább terjeszkedik a régióban a Codecool
- Eredményes évet zárt a Raben
- A Fujitsu és az UNICEF közösen küzd a gyermekek jogaiért