Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
2021. február 16.
Talán már most is, de a közeljövőben biztosan beszélhetünk az ügyfélszolgálatoknál az ügyfélélmény fontosságáról. A szakemberek predikciói azt vetítik előre, hogy az ügyfélélmény válik az egyik legnagyobb prioritássá, ugyanis ez nem csak a jó megítélést, hanem az ügyfélmegtartást is nagymértékben segíti.
A jövőben az ügyfélszolgálati munkatársak merőben más típusú igények elé lesznek állítva. A repetitív jellegű munkákat a modern technológia elvégzi és számukra sokkal fontosabb és összetettebb feladatok várnak. A front office-ban dolgozók a könnyű IT, FM, HR kérdéseken túl már a szolgáltatás minőségére, és az ügyfélélményre fognak fókuszálni.
Készen kell állni a felhasználók közötti interakciókra, ahol egymást segítve, kiegészítve kutatják a válaszokat. Óvatosnak kell lenni és folytonos lekövetést igényelnek ezen interakciók, hiszen a felhasználók között akad olyan is, aki tévesen válaszol meg kérdéseket. Összességében a jövő ügyfélszolgálata máshogy fog kinézni, mint ahogy azt mi most látjuk.
Amennyiben kíváncsi Ön is, hogy a szakemberek miként is képzelik el a jövő ügyfélszolgálatát, csatlakozzon Ön is az IIR Magyarország által szervezett Digitális Call Center konferencia résztvevői köréhez. A rendezvény részletes programját és előadói körét megtekintheti az alábbi linken.
Kapcsolódó cikkek
- Smarthome Expo, az első magyar okosotthon-konferencia
- Jövő héten tartják az első magyar okosotthon-konferenciát
- AgiCon All-Stars konferencia
- Robbanás előtt az online építőanyag kereskedelem
- „Rákattant” az Apple a magyar startupra
- Az oktatás jövőjéről tartott konferenciát az Esterházy Magyarország Alapítvány
- Utak és lehetőségek a digitális oktatásban
- Hogyan maradhatnak szerethetők a munkahelyek a járványügyi helyzetben?
- Az okos vállalatoké a jövő a pandémia után
- Újraindítás helyett újragondolás