Az idősebb korosztályt is digitalizálta a pandémia
2021. január 14.
A CES egyik "oldalvágánya", a ma zajló Connections Summit, a 65 év felettiek szokásait elemzi az idén. Ezt a korcsoportot a Covid szemszögéből - teljes joggal - mindenki a legveszélyeztetettebbnek tekinti, számukra valóban élet-halál kérdése, hogy megússzák a járványt.
Na, de mit tesznek elzártságukban?
Nos, ma már ez a korcsoport sincs kirekesztve az online világ áldásaiból: a legfrissebb statisztikák szerint 55 százalékuk filmeket tölt le, 29 százalékuk használja a konferenciázó szolgáltatásokat, 27 százalékuk ellenőrizteti egészségét távolról, 22 százalékuk pedig a bevásárlásait is online házhoz-rendeléssel végzi.
Kapcsolódó cikkek
- Így virágozhatnak ki a magyar kkv-k
- Home office: még mindig sok a félmegoldás a magyar cégeknél
- Kutatás az elektronikus fizetés helyzetéről a COVID-19 világjárvány alatt
- Friss e-kereskedelmi trendek a Reacty Digital és a LogiNet kutatásában
- Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
- A magyar hölgyek körében is egyre hódítanak a podcastok!
- Online kutatás készült az on demand audió médium itthoni hallgatási szokásairól
- Fujitsu kutatás: Milyen akadályokkal szembesülnek a nők az IT-viszonteladói piacon
- A digitalizációra áldozó vállalatok védettebbek a pandémiával szemben
- A digitális felkészültség lehet a vállalatok igazi vakcinája a pandémia ellen