Fenntartható, vízmegtakarító hajápolási technológiával állt elő a L’Oréal és a Gjosa
2021. január 14.
A CES 2021 ismét elhozta a legfontosabb szépségápolási újdonságokat. Az idén digitális rendezvényként megtartott expón a L’Oréal egy innovatív vízmegtakarító, fenntartható hajápolási rendszert mutatott be, melyet egy környezetvédelmi innovációs vállalattal, a Gjosaval hoztak létre. A forradalmi újítás fodrászszalonokban és az otthoni szépségápolási rutin részeként egyaránt alkalmazható. A rendszer egy olyan alternatívát képvisel a hajmosás és hajápolás területén, amely nem csupán környezetkímélő, de közben a hatékonyságot és a luxus érzetét is biztosítja a legújabb technológiák segítségével.
A hajápolás és a hajmosás már generációk óta kedvelt szépségápolási rituálé nem csak otthon, de a fodrásznál is. A L’Oréal és a Gjosa új technológiájának, a Water Savernek köszönhetően pedig ezen szolgáltatások és tevékenységek környezetkímélőbbé válnak. Az újításnak köszönhetően akár 80%-kal csökkenthető a vízfelhasználás. A rendszer átalakítja a hagyományos hajmosás élményét azáltal, hogy a nagy teljesítményű vízoptimalizáló technológiát a L’Oréal Professionnel és a Kérastase speciálisan tervezett hajápolási termékeivel ötvözi, melyek így közvetlenül a vízáramba kerülnek.
„A L’Oréalnál úgy hisszük, a mi felelősségünk, hogy mindent megtegyünk Földünk természetes erőforrásainak megőrzéséért. Minden vízcsepp értékes, az új technológiánknak köszönhetően pedig valóban minden csepp számít” - nyilatkozta Nicolas Hieronimus, a L’Oréal vezérigazgató helyettese. „A L’Oréal Water Saver képviseli a szépségápolással kapcsolatos technológiai fejlesztéseink következő szakaszát, melynek segítségével személyre szabott, egyedi szépségélményt nyújtunk, és amely megtestesíti vállalatunk fenttarthatóság iránti elkötelezettségét minden területen.” - tette hozzá.
A L’Oréal Water Saver egy közös partnerségen keresztül jött létre a L’Oréal Technológiai Inkubátor és a svájci környezetvédelmi innovációs cég, a Gjosa együttműködésével. Ez az egyedülállóan új termék egyesíti a L’Oréal évszázados örökségét a formulák előállításának szakértelmében a Gjosa vízoptimalizáló technológiájával, amely a rakétamotorokban alkalmazott frakcionálás elvét használja a víz áramoltatására. A vízcseppek egy meghatározott irány és egyenletes eloszlás szerint ütköznek, ez csökkenti méretüket és gyorsítja a sebességet, biztosítva, hogy minden vízcsepp felhasználásra kerüljön a hajmosási és öblítési folyamat során és a hajápolási termékeket könnyebben ki lehessen öblíteni.
A L’Oréal Water Saver készülék áttörő termékjellemzői a következők:
- Nagy vízsebesség és 80% -os vízcsökkentés a hagyományos hajmosáshoz képest: a L’Oréal Water Saver két liter vizet használ percenként, a háztartásokban átlagosan használt nyolc literrel szemben, emellett nyomáskülönbség sem észlelhető a használat során.
- Szabadalmazott tisztító technológia (Patented Cloud Cleansing) – egy vadonatúj hajápolási élmény: a L'Oréal Water Saver a speciálisan tervezett, mikronizált hajápoló készítmények közvetlen vízáramba juttatásával tízszer kisebb cseppeket hoz létre a jobb felszívódás és a gyorsabb öblítés érdekében.
- Adatkezelő pult és hatékonyság jelentés: A víz- és költségmegtakarítási adatokat egy műszerfalon követhetik nyomon a szalon tulajdonosai, amelyen a kezelési előzményeket, valamint a víz-, energia- és költségcsökkentési adatokat is egyaránt láthatják.
“A L’Oréal Technológiai Inkubátornál az elmúlt évtizedben azon dolgoztunk, hogy ötvözzük a szépségápolást a technológiával. Célunk nem más, mint újragondolni az általunk jól ismert szépségápolási élményeket, hogy azok jobbá, hatékonyabbá és személyre szabottabbá válhassanak a fogyasztóink számára. A L’Oréal Water Saver fejlett technológiák támogatásával készült el, ami viszont a legfontosabb, hogy javítja fogyasztóink meglévő hajápolási élményeit, izgalmasabbá és inspirálóbbá téve azokat” – hangsúlyozza Guive Balooch, a L’Oréal Technológiai Inkubátor vezetője.
“A L’Oréal Water Saver egy példaértékű partnerség eredménye, amely a hajápolás területén szerzett évszázados örökséget társítja a csúcstechnológiával. Egy újfajta fenntartható élményt nyújt a fogyasztók számára, mi pedig alig várjuk, hogy az egész világon használják” - nyilatkozta Amin Abdulla, a Gjosa társalapítója.
A L’Oréal Water Saver hajápolási élmény már elérhető bizonyos new yorki és párizsi L’Oréal szalonokban. A rendszer globális bevezetését pedig 2021-ben és 2022-ben tervezik. A következő években a L'Oréal Water Saver várhatóan több ezer szalonban lesz elérhető, ezzel is jelentős víztakarékosságot elősegítve - évente akár négymilliárd litert is megtakarítva. A kényelmes otthoni használatra alkalmas rendszer később kerül bevezetésre.
További CES 2021 hírek a L'Oréaltól:
Idén a L'Oréal bejelentette a díjnyertes Perso technológia első fogyasztói bevezetését is. A CES 2020 expón bemutatott Perso egy mesterséges intelligencia alapú otthoni rendszer, amely a szépség személyre szabásának legmagasabb szintjét képviseli.
A L'Oréal elérhetővé tette az Yves Saint Laurent Rouge Sur Mesure Powered by Persot, amely az első otthoni eszköz a személyre szabott rúzsok megalkotására. Ez az elegáns mesterséges intelligenciával működtetett eszköz, melyet eredetileg a L’Oréal Technológiai Inkubátor fejlesztett ki, az YSL ikonikus vörös, nude, narancssárga vagy fukszia univerzumainak színkészletét használja fel. A Perso rendszer felhasználói egyetlen érintéssel több ezer egyedi árnyalatot készíthetnek el az YSL Velvet Cream Matte Finish rúzsaiból. A forradalmi eszköz korlátozottan előrendelhető, ára $299. A regisztráció az alábbi linken lehetséges: https://www.yslbeauty.com/rouge-sur-mesure 2021 tavasz eleji szállításhoz.
Kapcsolódó cikkek
- A kütyük piaca nőtt a pandémia alatt
- CES fotelből,
- Válasszunk magunknak csillagot
- Az LG egy új korszak új életmódját vázolja fel az első virtuális CES kiállításon
- Minőségibb mindennapokat ígérnek az LG 2021-es újdonságai a CES-en
- Hálózatba kapcsolt kerékpáros megoldás nyert Innovációs Díjat a CES-en
- Díjazták a Bosch eBike Systems Nyon fedélzeti számítógépét
- A Bridgestone interaktív várost mutat be a CES-en
- A Bridgestone bemutatja a jövő virtuális városát
- A hordozható eszközök újraértelmezése