Minőségibb mindennapokat ígérnek az LG 2021-es újdonságai a CES-en
2021. január 14.
Az élet nem áll meg – Érezd magad otthon (Life is ON – Make Yourself at Home) címmel az LG Electronics (LG) a 2021-es, első teljesen digitális CES kiállításon egy még jobban összekapcsolt, még kényelmesebb életmód vízióját mutatja be. A CES hivatalos weboldalán és az LG global YouTube-csatornán élőben közvetített sajtóbemutatón a vállalat azt szemléltette, hogyan értelmezi újra az otthon fogalmát: olyan fejlett termékeket és szolgáltatásokat mutat be, amelyek a vásárlók mindennapi életét hivatottak kényelmesebbé és élvezetesebbé tenni. Az online kiállítótér látogatói a monitorok, laptopok és mobileszközök képernyői előtt, otthonaik kényelméből fedezhetik fel az LG legújabb innovációit.
Az LG sajtóeseménye mindenki számára tartogatott valami érdekeset: először volt látható többek között a vállalat feltekerhető okostelefon-projektjének és virtuális emberének koncepciója. A CES kiállítás alatt az érdeklődők maguk is megtekinthetik majd az LG feltekerhető okostelefonjának egyedi, átméretezhető képernyőjét. A márka ún. Explorer projektjének második készülékeként a feltekerhető mobil az okostelefonok jövőjét vetíti előre. A sajtóeseményen az LG bemutatta Reah Keem-et, egy virtuális zeneszerzőt és DJ-t is, akit a vállalat gépi mélytanulási technológiája tesz még emberibbé. Reah arra használta a színpadon töltött időt, hogy bemutassa az LG új CLOi robotját, amely ultraibolya (UV-C) fényt alkalmaz a forgalmas helyszínek, például hotelszobák és éttermek gyakran megérintett tárgyainak fertőtlenítésére.
Az LG virtuális kiállítása négy helyszínből — Life is ON TV, Virtual Experience, LG SIGNATURE in Vegas és Life’s Good Studio — áll. A Life is ON TV nevű helyszín 24 órás közvetítést nyújt a CES 2021 kiállításról a legújabb LG termékekkel kapcsolatos hírekkel, valamint szórakoztató életmód tartalmakkal. A Virtual Experience egy négy, különböző termékeket bemutató zónából álló interaktív kiállítás, míg az LG SIGNATURE in Vegas egy lenyűgöző virtuális kirakat, amely Las Vegas csodáit az LG SIGNATURE művészi ihletésű készülékeivel kapcsolja össze. A Life’s Good Studio látogatói szórakoztató zenei együttműködéseket élvezhetnek a zeneipar feltörekvő előadóival.
A Virtual Experience televíziókat és audiotermékeket bemutató zónája (TV and AV Zone) az összekapcsolható OLED kijelzőkből álló, vízesést idéző OLED installáció lenyűgöző látványát és képminőségét tárja a látogatók szeme elé. Ebben a zónában a vendégek egyedi, a kiterjesztett valóság technológiáit alkalmazó interaktív prezentációkon keresztül mindent megtudhatnak az LG OLED termékeinek legfontosabb erősségeiről: a pontos képmegjelenítésről, a gyorsaságról, a gördülékeny használatról és az elegáns kialakításról. A technológiai véleményvezér, Linus Sebastian 3D avatárja pedig idegenvezetőként minden látogató rendelkezésére áll, amely egyúttal emberibbé is teszi az LG bemutatóját a legelső teljesen virtuális CES kiállításon.
A házimozi-zónában (Home Cinema Zone) a látogatók megismerkedhetnek az LG MAGNIT-tal, a vállalat 163 hüvelykes nagyképernyős Micro LED üzleti kijelzőjével, amely mély feketét, valamint kiemelkedő kontrasztarányt és színpontosságot kínál az LG Black Coating technológiája — azaz a kijelzők külsején alkalmazott speciális, tükröződés- és ujjlenyomatmentes fedőréteg — révén. A vendégek teljesen elmerülhetnek a Micro LED technológia által kínált nézői élményben a zóna valósághű kiterjesztett valóságában.
A háztartási berendezések zónája (Home Appliance Zone) megmutatja, hogyan lehet még élhetőbb és higiénikusabb egy otthon a technológia révén. A látogatók megtapasztalhatják, az LG termékek hogyan teszik kényelmesebbé az életet a konyhában, a nappaliban és a mosókonyhában.
Az IT zóna (IT Zone) az LG fejlett üzleti megoldásait és termékeit mutatja be. Ebben a virtuális teremben a látogatók olyan eszközöket próbálhatnak ki, melyek javítják a hatékonyságot és tökéletes képi élményt kínálnak, bármilyen feladatról is legyen szó. Az LG mindezt négy virtuális környezetben, többek között egy otthoni irodában és egy gaming szobában is szemlélteti.
Végül a mobilzónába (Mobile Zone) lépve az LG legújabb mobilinnovációit ismerhetik meg az érdeklődők, beleértve az elforgatható és dupla képernyős LG WING okostelefont. A látogatók virtuálisan kézbe vehetik a készüléket, hogy kipróbálják az olyan funkciókat, mint a mozgás közben is kiváló felvételeket garantáló Gimbal kamera vagy a kétirányú, a szelfi- és a főkamerát egyszerre használó videófelvételi mód, melyek jól szemléltetik a mobil egyedi formai jellemzőinek és funkcióinak előnyeit.
Kapcsolódó cikkek
- Az Alphonso legnagyobb részvényese lett az LG
- Tévés adatelemző társaságban szerzett többségi részesedést az LG
- Az LG webOS 6.0 a tévénézők eddigi legjobb felhasználói élményét nyújtja
- Okostévéplatform a nézők tartalomfogyasztási szokásaihoz tervezve
- Az LG ultrakönnyű Gram laptopjai nagyobb képernyőfelületet és stílusos dizájnt kaptak
- Elegáns, új dizájnnal debütálnak az LG 2021-es Gram laptopjai
- Új korszakot nyit az LG az LCD tévék piacán
- A CES-en debütálnak az LG első QNED Mini LED készülékei
- Higiéniai innováció a CES-en
- Új funkcióval debütálnak az LG 2021-es InstaView hűtőszekrényei