A Bridgestone interaktív várost mutat be a CES-en
2021. január 13.
A Bridgestone visszatér a CES kiállításra, amelyet idén virtuálisan tartanak 2021. január 11-től 14-ig. A Bridgestone World interaktív virtuális város segítségével a felhasználók felfedezhetik a vállalat fejlett megoldásait és adatvezérelt mobilitási szolgáltatásait. Élő bemutatók adnak majd képet arról, hogy a vállalat hogyan használja az okosabroncs-technológiát, a fejlett adatelemzéseket és az új üzleti modelleket, amelyekkel az abroncsokat egy fenntarthatóbb mobilitási rendszer középpontjába állíthatja.
A Bridgestone Corporation (Bridgestone) globális vállalat, amely arra törekszik, hogy fenntartható mobilitást és fejlett megoldásokat nyújtson az ügyfeleinek világszerte. A digitális kiállítás részeként a vállalat leleplezi a Bridgestone World elnevezésű interaktív várost, amelyből kiderül, hogy a vállalat innovációi hogyan járulnak hozzá a mobilitás fenntarthatóbb jövőjéhez. Az élő online bemutatók és az igény szerinti videók szintén elősegítik a partnerekkel való együttműködést a technológia teljes spektrumában.
„Az aktív, intelligens és digitálisan integrált technológiák létfontosságúak annak a célunknak az eléréséhez, hogy új értéket állítsunk elő a társadalom és az ügyfelek számára fenntartható mobilitással és fejlett megoldásokkal” – magyarázta Paolo Ferrari, a Bridgestone Americas elnök-vezérigazgatója, valamint a Bridgestone Corporation ügyvezető alelnöke és ügyvezetője. „Miközben haladunk előre ezen az úton, szívesen együttműködünk más innovátorokkal és vezetőkkel, hogy jobb jövőt álmodhassunk meg a mobilitás számára.”
A Bridgestone World, amelyet kifejezetten az idei virtuális CES formátumához terveztek, lehetővé teszi, hogy a felhasználók betekintsenek egy jövőbeni nagyváros belvárosi, külvárosi, ipari és közlekedési viszonyaiba, és felfedezzék, hogy a vállalat hálózatba kapcsolt termékei és adatvezérelt szolgáltatásai hogyan kezelik a problémás területeket, hogyan javítják a fogyasztók mobilitási élményét és hogyan hoznak létre nagyobb ügyfél- és társadalmi értéket. Az eszközben ábrázolt belvárosi környezet által a felhasználók megismerik a Bridgestone olyan high-tech vállalattá fejlődését, amely okosabroncsokkal és fejlett mobilitási technológiákkal javítja az abroncs- és gumikínálatát. A Bridgestone World célja, hogy bemutassa a vállalat hogyan gondolja újra magát annak érdekében, hogy segítsen az embereknek és a vállalkozásoknak járműveik biztonságosabb, okosabb, hatékonyabb és fenntarthatóbb kezelésében.
A Bridgestone közvetlenül is kapcsolatba lép majd a CES látogatóival élő és igény szerinti prezentációkkal, amelyek feltárják, hogy a vállalat hogyan használja az okosabroncs-technológiát, a fejlett adatelemzéseket és az új üzleti modelleket, amelyekkel az abroncsokat egy fenntartható mobilitási rendszer középpontjába állítja, most és a jövőben is. Ezek az alábbiakat tartalmazzák:
- Igény szerinti videó, „A Bridgestone elképzelése a mobilitásról”, Paolo Ferrarival, a Bridgestone Americas elnök-vezérigazgatójával és a Bridgestone Corporation ügyvezető alelnökével és ügyvezetőjével.
- Igény szerinti videó, városnézés a Bridgestone Worldben Maria Dunn társaságában, aki a Bridgestone Americas stratégiai tervezési és vállalati stratégiai igazgatója.
- Élő beszélgetés: „Lehetőségek a válságban - Hogyan fejlődik a telematika, hogy optimalizálja a mobilitást”, Raj Bajaj úrral, a Webfleet Solutions International és a Bridgestone Mobility Solutions alelnökével, 2021. január 13-án, 14:15 órakor (keleti parti standard idő) szerint.
Innováció, versenyzés és adatok
A Bridgestone részt vesz majd egy élő panelbeszélgetésen is, amelynek fő témája az Indy Autonomous Challenge (IAC) lesz 2021. január 12-én 19:45 órakor (keleti parti standard idő), amelyen részt vesz Mark Miles, a Penske Entertainment Corp. elnök-vezérigazgatója is. A Bridgestone az Indy Autonomous Challenge hivatalos abroncsbeszállítója, és az Innováció, versenyzés és adatok témáját középpontba állító panelbeszélgetés a versenyzés jövőjét, valamint az IAC és az önvezető technológiák, illetve a motorsportok konvergenciáját vizsgálja majd.
Tudjon meg többet a Bridgestone vállalatról és tekintse meg a CES virtuális bemutatót: FutureofMobility.Bridgestone
Kapcsolódó cikkek
- A kütyük piaca nőtt a pandémia alatt
- CES fotelből,
- A Bridgestone bemutatja a jövő virtuális városát
- A hordozható eszközök újraértelmezése
- Két hajlítható képernyőt mutatott be a TCL CSOT a CES 2021-en
- A Lenovo Yoga Slim 7i Pro laptop mostantól OLED kijelzővel is elérhető
- A Lenovo okosszemüvege elhozza a jövőt
- A Lenovo bemutatja a ThinkReality A3-at
- A Samsung a legújabb fejlesztéseit mutatja be a CES 2021 virtuális kiállításon
- A Samsung a legfrissebb innovációit vitte a CES-re