Vidéki plázákra is kiterjesztették a forgalomfigyelő weboldalt
2020. december 17.
Néhány nap alatt tízezres nagyságrendű érdeklődőt vonzott a bevásárlóközpontok látogatottságát összesítő LocSight oldal. A Helix Consulting és a CBRE Magyarország fejlesztői, eleget téve a lakossági kéréseknek, most országosan 104 bevásárlóközpontra szélesítették a lekérdezhető helyszínek körét. A naponta frissülő, továbbra is ingyenesen hozzáférhető táblázatok színezése megmutatja, hogy a hét egyes napjain és óráiban mennyire nagy, vagy éppen alacsony az adott hely forgalma.
A honlap segítségével így bárki megtervezheti vásárlása időpontját, elkerülve a legzsúfoltabb órákat. Ugyanígy, ha valaki csak bizonyos időpontokban ér rá, megkeresheti, melyik hozzá közeli bevásárlóközpont a legkevésbé zsúfolt az adott időszakban. A felület használatával nemcsak lerövidíthető az adott áruházban töltött idő, de jelentősen csökkenthető a koronavírus-fertőzés kockázata is.
A jelen pillanatban Európában egyedülálló, LocSight néven futó kereskedelmi-térinformatikai szolgáltatás mobiltelefonról is elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Már a vidéki bevásárlóközpontok forgalma is követhető a weben
- Elindult az ország első online bortermelői közössége
- Ingyen indíthatnak webshopot borászatok egy friss magyar megoldással
- Hazai fejlesztésű, ingyenes programon követhető az áruházak látogatottsága
- Így kerüljük el a tömeget a karácsonyi vásárlásnál!
- Ingyenessé teszi a főbb oktatási oldalak elérését hálózatán a Telenor
- Díjmentes oktatási oldalak a Telenortól
- A legfontosabb tudnivalók honlapkészítés előtt
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Lezárult a 2020-as ’Az Év Honlapja’ nevezési időszaka