Így kerüljük el a tömeget a karácsonyi vásárlásnál!

Bárki számára ingyenesen használható, online platformon tette közzé a budapesti és Pest megyei plázák, hipermarketek és bevásárlóparkok látogatottsági adatait két hazai cég. A Helix Consulting és a CBRE Magyarország által közösen fejlesztett felület egyszerűen használható, az alkalmazásában csak ki kell választani a számunkra érdekes kereskedelmi egységet. A megjelenő, naponta frissülő táblázat színezése megmutatja, hogy a hét egyes napjain és óráiban mennyire nagy, vagy éppen alacsony az adott bevásárlóközpont forgalma.

Az alkalmazással bárki megtervezheti vásárlása időpontját, elkerülve a legzsúfoltabb órákat. Ugyanígy, ha valaki csak bizonyos időpontokban ér rá, megkeresheti, melyik hozzá közeli bevásárlóközpont a legkevésbé zsúfolt az adott időszakban. A felület használatával nemcsak lerövidíthető az adott áruházban töltött idő, de jelentősen csökkenthető a koronavírus-fertőzés kockázata is.

 

A jelen pillanatban Európában egyedülálló, LocSight néven futó kereskedelmi-térinformatikai szolgáltatás mobiltelefonról is használható. Elérés: locsight.hu/karacsonyibevasarlas2020

 

„A koronavírus-járvány idején az emberélet megóvása az első. A magyar családok megélhetésének biztosítása érdekében azonban közben a gazdaságot működésben kell tartanunk. Ilyenkor jön jól a magyar lelemény: a plázák zsúfoltságát mutató LocSight rávilágít, mekkora jelentősége van az adatalapú innovációnak nemcsak az ország versenyképességében, de az emberek mindennapi életének megóvásában, a járvány elleni küzdelemben is” – mondta a megoldásról Dr. György László, gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkár.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció