Új magyar applikáció számolja ki, mennyire éled környezettudatosan a napjaidat
2020. december 5.
Közösségi tartalommegosztó és szemléletfejlesztő médiaplatformként definiálja magát egy új magyar alkalmazás, amely saját fejlesztésű algoritmus alapján, mérőszámokkal ad visszajelzést arra vonatkozóan, mennyire vagyunk környezettudatosak, és milyen fejlődést mutatunk ezen a területen. A térítésmentesen letölthető HOLNAPP mobiltelefonos alkalmazás fejlesztőcsapata arról beszélt, hogy szeretnék menővé tenni a fiatalok körében a környezetvédelem témakörét, amiben nagy szerepet játszhat majd a lendületes, dinamikus felhasználói felület.
A kommunikációs és az üzleti világtrendeket, illetve társadalmi folyamatokat figyelve, a szervezetek, a vállalatok, az oktatási intézmények, sőt, fejlettebb országokban az államigazgatás működésének fókuszpontja is egy irányba, a környezetvédelem felé mutat. A bolygó állapota sosem látott mértékben romlik, és ahhoz, hogy ezt lassítsuk, megállítsuk, jobb esetben megfordítsuk, mindenkinek felelősséget kell vállalnia.
A klímaváltozás elleni küzdelemmel azonosulni egy nemes cél, amit egyénileg és közösségek szintjén is kitűzhetünk magunk elé. A Földemért Nonprofit Kft. kreatív-, közösségi- média-, marketing-, informatikai és környezetvédelmi szakemberekből álló fiatal fejlesztőcsapata olyan értékes terméket szeretett volna közösen létrehozni, mellyel a fiatalokra fókuszálva, de minél szélesebb társadalmi körben, hasznosat tudnak alkotni és tenni a világért. A projekt stábja elkötelezett a produktum magas minősége és folyamatos fejlesztése mellett, annak érdekében hogy a felhasználók környezettudatosságának fejlődését és klímatudatos tevékenységük egyre szélesebb körben történő prezentálását tegyék lehetővé. Mert az app és a fejlesztés mottója megegyezik: A HOLNAPP tőletek lesz jobb, tőletek lesz más!
Luxus sportautó műszerfalán jelennek meg az adatok
A díjmentesen letölthető HOLNAPP közösségi platformon a regisztrálók meg tudják osztani a tevékenységeiket, élményeiket egymással, majd folyamatosan nyomon követhetik, mennyire élik környezettudatosan az életüket, hogyan viszonyulnak a világ kihívásaihoz. Az alkalmazásban fotós és videós tartalmakat is meg lehet osztani, melyeket a regisztrált felhasználók véleményezhetnek. Ezáltal visszacsatolásokat kapnak az alkalmazáson keresztül működésükről, tevékenységükről és arra vonatkozóan is, hogy mennyire hatékonyak és aktívak a környezetvédelem területén.
Napjainkban az alkalmazások funkcióorientáltak, ettől alakulhat ki irántuk kötődés a felhasználókban. Ebbe az alkalmazásba is olyan funkciókat építettek be a fejlesztők, amelyek korábban már sikeressé tettek más közösségi oldalakat, sőt, rendkívül részletgazdag a design is, így a regisztráltak igazi 21. századi, virtuális, zöld környezetben tudnak digitális lábnyomot hagyni maguk után, és meg tudják mutatni azokat a történéseket a hétköznapjaikból, melyek mások számára is például szolgálhatnak.
A HOLNAPP egyik legizgalmasabb saját fejlesztésű funkciója, hogy egyedi algoritmus alapján a rendszer mérőszámokkal visszajelzést ad arra vonatkozóan, hogy ki mennyire éli környezettudatosan az életét. A képernyőn egy jövőbe mutató luxus sportautó műszerfala jelenik meg a felhasználók előtt, mely numerikus visszacsatolást ad a tevékenységünkről, felkészültségünkről a környezetvédelemmel és a klímaváltozással kapcsolatosan.
A hasznos funkciókat és az egyedi fejlesztésű mérőműszert kombinálták egy rendkívül látványos designnal, mely pozitív kötődést válthat ki a felhasználókban, így akár napjában többször is elővehetik amiatt a telefonjukat, hogy kövessék a világ környezettudatos történéseit, illetve figyeljék saját működésüket a műszeren keresztül.
Greenfaktor és Greenfluenszer
A Greenfaktor névre keresztelt mérőszámmal a felhasználók klímaváltozással kapcsolatos tudását és virtuális működését jelzik, mindezt kvízkérdésekkel kombinálva és az appba integrált egyedi algoritmus számláló segítségével. A platform kreatív stábja létrehozta a Greenfluenszer fogalmat is, a klímatudatos véleményvezér fiatalok ugyanis nagyban hozzájárulhatnak a nemes ügy népszerűsítéshez, így „A klímaváltozás kezelése a digitális térben a fiatalok szintjén” igazi trenddé válhat a jövőben.
Az applikáció elsődleges célközönsége a 15-20 éves korosztály, mert ők a felnőttkor küszöbén állnak, tudatosságuk, életszemléletük és döntéshozataluk nagyban befolyásolhatja azt, hogy milyen jövő elé nézünk. Másodlagos célcsoportként a 20-45 éves korosztályt jelölték meg a fejlesztők, mert ők használják a legnagyobb mértékben a digitális fejlesztéseket a hatékony életvitelükhöz.
A HOLNAPP nem kizárólag privát felhasználók számára érhető el. Az applikáción üzleti vállalkozások, cégek, nonprofit vagy egyéb szervezetek és települések is tudnak regisztrálni annak prezentálására, hogy ők hogyan vállalnak szerepet a környezetvédelemért folytatott harcban.
A Földemért Nonprofit Kft. céljai között szerepel a nemzetközi modellfejlesztés és népszerűsítés, ennek érdekében a V2 továbbfejlesztett verzión, illetve a nyelvi mutációkon már nagy erőkkel dolgoznak.
Az applikációt 2020. december 12-én mutatják saját LIVE STREAM-en keresztül a webfelületükön, a holnapp.hu oldalon, illetve a Facebookon és a YouTube-on élőben közvetített eseményen, ahol minden információt megkaphatnak az érdeklődők erről az izgalmas és jövőbe mutató fejlesztésről.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes letölthető a HOLNAPP mobilalkalmazás
- Hiánypótló applikációval segíti hallgatóit az egyetem
- Telefonra költözik a Corvinus
- Új funkciókkal bővült a MÁV app
- Új fejlesztéseket kapott a MÁV alkalmazása
- Az év digitalizációs projektjének választották az ÉletMentő alkalmazást
- Megvan az év digitalizációs projektje!
- Díjazták az ÉletMentő applikációt
- Chatbot funkcióval bővül az ÉletMentő applikáció és Siófokon indul az 5G
- Új funkció az ÉletMentő applikációban