Megérkezett a Stripe Magyarországra
2020. november 17.
A mai naptól hivatalosan is elérhetőek Magyarországon a Stripe fizetési szolgáltató megoldásai, amelyek a helyi internetes vállalkozásokat segítik abban, hogy megjelenjenek a világpiacokon és fizetési tranzakciókat fogadjanak a világ bármely pontjáról.
„Magyarország gazdag a vállalkozói és technológiai tehetség tekintetében, és meggyőződésünk, hogy még több magyar online vállalkozásnak lenne lehetősége akár világszerte terjeszkednie", mondta Marcin Misztal, a Stripe kelet és közép-európai régióért felelős vezetője. „A Stripe célja, hogy minél több vállalatnak segítsen, hogy kreativitásuknak és ambícióiknak a földrajzi korlátok ne szabhassanak határt.”
A Stripe infrastruktúra segítségével a vállalkozások pár kattintással elérhetik a világpiacokat
Mostantól kezdve a hazai vállalkozások akár 10 percen belül fogadhatnak fizetési tranzakciókat több mint 130 valutában. A Stripe most először hozzáférést biztosít számukra a Stripe Globális Fizetési és Treasury hálózatához. A fizetési tranzakciók fogadása mellett a vállalatok kezelhetik az előfizetéseket, fizethetnek harmadik feleknek és optimalizálhatják a mobil fizetéseket a Stripe használatával – mindezt egy központi felületről. A Stripe olyan mobil pénztárcákhoz is hozzáférést biztosít a felhasználóinak, mint az Apple Pay és a Google Pay.
A Stripe lendületet ad az új internetes üzleti modellek fejlődésének, és segíti a hagyományos vállalkozásokat az innováció gyorsabb megvalósításában
Ahogy egyre több tevékenység költözik a világhálóra, új online vállalkozás kategóriák jöttek létre az elmúlt években, ideértve a piactereket, a közösségi finanszírozást és az előfizetésen alapuló vállalkozásokat. A Stripe ezen vállalkozások igényeihez szabott megoldásokat kínál, és olyan eszközökkel támogatja a szoftverfejlesztőket és a vállalkozókat Európa-szerte, amelyek segítségével csatlakozhatnak a jövő online óriásainak soraihoz.
A COVID-19 járvány felgyorsította az internetes felületekre való áttérést. Számos kisvállalkozás, amely idén először hozott létre online boltot, a Stripe-ot választotta fizetési partnerének. Csak Európában több mint 100.000 vállalkozás csatlakozott a Stripe-hoz a 2020 márciustól júniusig tartó négy hónap alatt.
A Stripe szolgáltatásai egy ideje a bétatesztelők számára már elérhetőek volt Magyarországon, és az első visszajelzések nagyon biztatóak: „Már régóta vártam, hogy a Stripe szolgáltatásai Magyarországon is elérhetőek legyenek. Több más, helyi szolgáltatóval is próbálkoztam. De egyikük sem rendelkezett olyan adottságokkal, amelyekre a vállalkozásunknak szüksége lenne. Webshopunkon keresztül többek között előfizetéseket is vásárolhatnak az érdeklődők és a Stripe ezt is tökéletesen tudja kezelni. Emellett fontos kiemelni, hogy a Stripe valamennyi szolgáltatása kimagasló a piacon, az onboardingtól és a rendszer felállításától kezdve a riportáláson és a biztonságon át egészen a visszatérítések kezeléséig.” – Bánfalvi Carolyn, társalapító, Taste Hungary.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb fontos weboldalakat tesz elérhetővé adatforgalom használata nélkül a Vodafone
- Számos weboldal elérését biztosítja díjmentesen a Vodafone
- A UPC Direct kihagyhatatlan ajánlattal készül az ünnepekre
- Limitált ajánlat a UPC Direct új ügyfeleinek
- Az Adverticum legújabb fejlesztése széles körben elérhetővé vált
- EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan
- Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával
- Magyarországon is hódít a „SHOP THE LOOK” szemlélet
- Digitális oktatást támogatja a Vodafone és a Mozaik Kiadó közös szolgáltatása
- EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól