TörtĂ©nelmet Ărt a Marketing Summit
2020. szeptember 25.
Az együttmƱködĆ partnerek páratlan összefogásának köszönhetĆen idén is létrejöhetett az Ćsz meghatározó marketingszakmai csúcstalálkozója, a Marketing Summit. Az eseményt múlt hét csütörtökön, szeptember 17-én szervezték az Akvárium Klubban. A várva várt szakmai találkozási lehetĆségen túl a Marketing Summiton adták át a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismerését, illetve az idei Városmarketing díjakat is.
Az idei Marketing Summit öt témakör mentén közelített a koronavírus hatásaival is küzdĆ szakma aktuális kihívásaihoz, ezek a témák a következĆk voltak: Business & Marketing, Brand Management & Communication, Future-proof Marketing & Agility, Digital Hack és a Városmarketing. A programokat nyolc különbözĆ iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere állította össze, idén tavasszal. Az eseményen az egészségbiztonsági intézkedések betartása mellett több mint 350 szakember vett részt személyesen, míg az elĆadások online közvetítését közel 450 fĆ követte. A Marketing Summiton került sor idén is a Marketing&Média által jegyzett TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozó listájának kihirdetésére is. A befolyásos szakmai döntéshozókat felsorakoztató lista élén idén Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója áll, akit Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) és MérĆ Ádám (The Coca-Cola Company) követnek. A TOP3 mindegyik tagja elĆadott a rendezvényen, de rajtuk kívül a TOP50-es listából színpadra lépett még Juhász Péter Tibor (Vodafone), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Szalkai Réka (Mastercard), Liptay Gabriella (KPMG), Pataky Piroska (Mastercard), Varga Anita Ágnes (Rossmann), Szinai Ádám (CIB Bank), Fülöp Gábor (Provident) és Rákosi Viktor (Ford) is. A rendezvényen adták át az idén immár hatodik alkalommal meghirdetett Magyar Városmarketing Díj elismeréseit is. Az ismert szakemberekbĆl álló zsƱri döntése alapján az idei év fĆdíjasa Nyíregyháza városa lett.
„Az idei Marketing Summit létrejöttét a támogatók és a résztvevĆk páratlan összefogása tette lehetĆvé, amely eredményeként a rendezvényszervezés számára nem túl kedvezĆ környezet ellenére is sikeres eseményt tudhatunk magunk mögött” – mondja Hinora Ferenc, a konferenciát immár 30 éve szervezĆ Magyar Marketing Szövetség elnöke. „A Summit mögé idén nagynevƱ márkák is felsorakoztak. EgyüttmƱködĆ partnereink támogatása stabil alapot teremtett arra, hogy a marketingszakma képviselĆi végre akár személyesen is találkozhassanak - ez pedig mindennél jobban igazolja a szakmai közösség erejét, valamint a marketing jelenlegi, kiemelt szerepét, amely nem más, mint a gazdaság motorizálása. Az elĆadók, kerekasztal-beszélgetĆk és a konferencia résztvevĆi jelenlétükkel is alátámasztották azt, hogy most még hangsúlyosabb szerep hárul a szakmánkra: a marketingtevékenység hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozások gazdasági teljesítménye stabil maradjon, illetve növekedjen, és hogy munkahelyeket tartsunk meg” – teszi hozzá a szervezet elnöke.
Az Marketing Summit Hungary fĆ szervezĆje az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezĆi a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing&Média szaklap. Mindhárom szervezĆ elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzĆk szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.
KapcsolĂłdĂł cikkek
- PĂĄratlan összefogĂĄs bizonyĂtja a marketingszakma közössĂ©gi erejĂ©t
- TermĂ©kcsomagokkal segĂtik a Horeca-szereplĆket
- Elnökséget vålasztott a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata
- Ăjabb lendĂŒletet vesz a sportmarketing
- Marketing a koronĂĄn innen, a koronĂĄn tĂșl
- Online tisztĂșjĂtĂĄs a Magyar Marketing SzövetsĂ©gnĂ©l
- Ăj elnöksĂ©ggel erĆsĂti a szakmai kĂ©pviseletĂ©nek erejĂ©t a Magyar Marketing SzövetsĂ©g
- ĂtfogĂł digitĂĄlis kĂ©pzĂ©seket indĂt a Magyar Marketing SzövetsĂ©g
- A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizĂĄlja a gazdasĂĄgot
- Pårbeszédet szorgalmaz a Magyar Marketing Szövetség