Az LG “Come Home Challenge” kihívása a család és az otthon értékét helyezi a középpontba
2020. szeptember 1.
Azoknak a családoknak, akiknek nem vagy nem megfelelően biztosított a lakhatása, a menedékkérés sokszor nem biztonságos vagy nem megvalósítható. Az LG Electronics (LG) ezért úgy döntött, együttműködésre lép a Habitat for Humanity nonprofit szervezet koreai ágával, amelynek küldetése, hogy e családokat világszerte lakások építésével és korszerűsítésével segítse.
Az LG arra biztatja követőit, hogy vegyenek részt a #LGComeHomeChallenge kihívásban egy videó elkészítésével, amelyben bemutatják, miért fontos számukra az otthon és miért jó hazatérni. Az elkészült videókat a Facebook vagy az Instagram felületére tölthetik fel a résztvevők. Az #LGComeHomeChallenge hashtag alatt futó kampány a vállalat saját videójával veszi kezdetét, amely a szerető otthonokba történő hazatérés örömteli pillanataira emlékeztet mindannyiunkat, valamint a mindennapi életet megkönnyítő LG okoseszközökre hívja fel a figyelmet.
Az #LGComeHomeChallenge résztvevői rövid videóikban olyan hétköznapi jeleneteket mutathatnak be, melyek a leginkább szemléltetik a családi körbe történő hazatérés boldog pillanatait és az otthoni környezet jelentőségét. Ilyen lehet például együtt ülni az asztalnál, együtt játszani, együtt nevetni vagy csak egyszerűen közösen élvezni az apró örömöket. A kihívásra külön AR (augmented reality, kiterjesztett valóság) Instagram filter készült, amely még személyesebbé tesz minden elkészült videót.
Az LG 300 000 dollárral támogatja a Habitat for Humanity Korea tevékenységét, valamint tervei szerint további háztartási gépek adományozásával is segíti majd az új otthonok berendezését. A készülékek az Indiában, Kenyában és Vietnámban épülő új otthonokba kerülnek, biztonságos lakókörnyezetet biztosítva a leginkább rászoruló családoknak.
„Az LG-nél folyamatosan azon dolgozunk, hogy jobbá tegyük a mindennapi életet. Éppen ezért megtiszteltetés, hogy támogathatjuk a Habitat for Humanity segítő munkáját és az egészséges otthoni környzetet biztosító megoldásainkkal mi is hozzátehetünk a családok jólétének megóvásához.” — mondta Dan Song, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának vezetője. „A Come Home Challenge kampány valódi képet mutat arról, hogy az emberek életében mekkora értéket képvisel egy biztonságos és egészséges otthon.”
Kapcsolódó cikkek
- Viselhető, akkumulátoros légtisztító eszközt fejlesztett ki az LG
- Az LG légtisztító készüléke a berlini IFA-n mutatkozik be
- Új mércét állít a teljesítmény és a kényelem terén az LG
- Új mosó-szárítógépet mutat be az LG
- Online jövőbemutatót tart az LG a 2020-as IFA-n
- Az LG bemutatja, hogyan is képzeli el az otthoni életet a jövőben
- Az LG tévéi és audiotermékei az idei EISA-díjkiosztón is taroltak
- Elismerték az LG otthoni szórakoztató elektronikai termékeit
- Közel 22 méter magas LED-kijelzőt állított fel Szöulban az LG
- Gigantikus kijelzőt telepített Szöulban az LG