Elnökséget vålasztott a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata
2020. jĂșlius 23.
Dudás Hunor, a The Path Sportmanagement tulajdonosa és ügyvezetĆje irányítja júliustól a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Sportmarketing Tagozatát a következĆ négy évben. Az elnök munkáját továbbra is Németh Ottó és Major Balázs (Karma Production Kft. / ügyvezetĆ-tulajdonos) támogatják alelnökökként.
A vezetĆ tisztségviselĆket a 2014 óta mƱködĆ tagozat tisztújító szavazásán választották meg a tagok, amelyre július 9-én, online formában került sor. „Célunk, hogy a sportmarketing mint szakma megítélését, presztízsét még inkább növeljük a teljes sportpiac integrálásával. Szeretnénk, ha a jövĆben a sportoló pályán kívüli teljesítményét, sportolói márkáját is megismertessük a szponzorokkal, valamint hogy a sportmarketing-társadalmat is összefogjuk.” – vázolja vízióit Dudás Hunor, a Sportmarketing Tagozat új elnöke.
„Az idén harmincéves MMSZ már megalakulása óta fontos célkitƱzésének tekinti, hogy tagozatokon keresztül is biztosítsa a marketing különbözĆ területeinek önálló képviseletét és erĆsítését, hiszen a tagozatokon keresztül válhatnak elérhetĆvé és láthatóvá bizonyos piaci szegmensek, valamint rajtuk keresztül nyílik lehetĆség a teljes marketingszakma lefedésére is.” – mondja Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.
A Sportmarketing Tagozatot éppen azért hívták életre, hogy még szélesebb körben is köztudatba hozza a szakmát és növelje annak elismertségét. „A Tagozat célja, hogy annak még strukturáltabbá tételével, létszámbĆvítésével, valamint a szponzorációs piac szereplĆi között kialakított szorosabb kapcsolattal, hatékony közös munkával tovább erĆsítse saját szakmai elismertségét és növelje érdekérvényesítési képességét is.” - hangsúlyozza Dudás Hunor, a tagozat frissen megválasztott elnöke. „A koronavírus utáni restart különösen fontos az ágazat életében, ugyanis az elmúlt idĆszakban a korlátozások miatt minden sportesemény és -intézmény lemondásra, bezárásra került – ezért is különösen lényeges most, hogy újradefiniáljuk a tagozat szerepét.”
KapcsolĂłdĂł cikkek
- Ăjabb lendĂŒletet vesz a sportmarketing
- TovĂĄbb bĆvĂti partneri hĂĄlĂłzatĂĄt a Universal Robots MagyarorszĂĄgon
- ABB - 2020. måsodik negyedévi eredmények
- Grow SAP néven indult munkavållalói részvényprogram az SAP-nål
- MunkavĂĄllalĂłi rĂ©szvĂ©nyek kibocsĂĄtĂĄsĂĄval egĂ©szĂti ki juttatĂĄsi programjĂĄt az SAP
- TizenhĂĄrom szĂĄzalĂ©kkal nĆtt a Huawei ĂĄrbevĂ©tele 2020 elsĆ fĂ©lĂ©vĂ©ben
- Részvényeket våsårol a Kingston Technology
- A Phison eladja vegyesvållalati részesedését a Kingston Technology-nak
- A Magyar Telekom nyerte az Employer Branding Award fĆdĂjĂĄt
- Ilyen az orszĂĄg egyik legsokrĂ©tƱbb cĂ©ges sportegyesĂŒlete