Újabb lendületet vesz a sportmarketing
2020. július 23.
Dudás Hunor, a The Path Sportmanagement tulajdonosa és ügyvezetője irányítja júliustól a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Sportmarketing Tagozatát a következő négy évben. Az elnök munkáját továbbra is Németh Ottó és Major Balázs (Karma Production Kft. / ügyvezető-tulajdonos) támogatják alelnökökként.
A vezető tisztségviselőket a 2014 óta működő tagozat tisztújító szavazásán választották meg a tagok, amelyre július 9-én, online formában került sor. „Célunk, hogy a sportmarketing mint szakma megítélését, presztízsét még inkább növeljük a teljes sportpiac integrálásával. Szeretnénk, ha a jövőben a sportoló pályán kívüli teljesítményét, sportolói márkáját is megismertessük a szponzorokkal, valamint hogy a sportmarketing-társadalmat is összefogjuk.” – vázolja vízióit Dudás Hunor, a Sportmarketing Tagozat új elnöke.
„Az idén harmincéves MMSZ már megalakulása óta fontos célkitűzésének tekinti, hogy tagozatokon keresztül is biztosítsa a marketing különböző területeinek önálló képviseletét és erősítését, hiszen a tagozatokon keresztül válhatnak elérhetővé és láthatóvá bizonyos piaci szegmensek, valamint rajtuk keresztül nyílik lehetőség a teljes marketingszakma lefedésére is.” – mondja Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.
A Sportmarketing Tagozatot éppen azért hívták életre, hogy még szélesebb körben is köztudatba hozza a szakmát és növelje annak elismertségét. „A Tagozat célja, hogy annak még strukturáltabbá tételével, létszámbővítésével, valamint a szponzorációs piac szereplői között kialakított szorosabb kapcsolattal, hatékony közös munkával tovább erősítse saját szakmai elismertségét és növelje érdekérvényesítési képességét is.” - hangsúlyozza Dudás Hunor, a tagozat frissen megválasztott elnöke. „A koronavírus utáni restart különösen fontos az ágazat életében, ugyanis az elmúlt időszakban a korlátozások miatt minden sportesemény és -intézmény lemondásra, bezárásra került – ezért is különösen lényeges most, hogy újradefiniáljuk a tagozat szerepét.”
Kapcsolódó cikkek
- Elnökséget választott a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata
- Tovább bővíti partneri hálózatát a Universal Robots Magyarországon
- ABB - 2020. második negyedévi eredmények
- Grow SAP néven indult munkavállalói részvényprogram az SAP-nál
- Munkavállalói részvények kibocsátásával egészíti ki juttatási programját az SAP
- Tizenhárom százalékkal nőtt a Huawei árbevétele 2020 első félévében
- Részvényeket vásárol a Kingston Technology
- A Phison eladja vegyesvállalati részesedését a Kingston Technology-nak
- A Magyar Telekom nyerte az Employer Branding Award fődíját
- Ilyen az ország egyik legsokrétűbb céges sportegyesülete