Marketing a koronĂĄn innen, a koronĂĄn tĂșl
2020. jĂșnius 25.
Idén is lesz Marketing Summit Hungary, amelyet szeptember 17-én, csütörtökön rendez a Magyar Marketing Szövetség. Ezúttal a koronavírus hatásai és az újrakezdés kihívásai kerülnek terítékre. Négy programalkotó eseményen, nyolc különbözĆ iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere segítségével gyƱltek össze az aktuális marketingkihívások, amelyekre adott válaszok segítik a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következĆ idĆszak szakmai és üzleti feladataira. Ismét társeseménnyel együtt jelentkezik a Summit: 2020-ban ez a Brain Bar jövĆfesztivál lesz.
A Marketing Summit hagyományosan az Ćsz legnagyobb szakmai nyitórendezvénye. Olyan marketing és üzleti csúcstalálkozó ez, amely támogatja a szakembereket, hogy felkészülhessenek a következĆ idĆszak kihívásaira, bármelyik iparágból is érkezzenek. Ezúttal különkiadással – úgynevezett Special Edition-nel - érkezik a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által 30 éve folyamatosan szervezett tradicionális esemény – mondja Hinora Ferenc, a Szövetség elnöke. Az idei Summit alkalmával a koronavírus hatásait és az újrakezdés kihívásait helyezzük fókuszba; továbbá hisszük, hogy ezekben az idĆkben a marketing és kommunikációs szakembereknek, ahogyan az üzleti döntéshozóknak is, az emberiség jövĆjét, környezetét érintĆ legfontosabb kérdésekben egyaránt tájékozottnak kell lenniük - ezért idei társrendezvényünk a Brain Bar jövĆfesztivál lesz, amelyet a Summit-ot követĆ napokon, szeptember 18-án és 19-én szerveznek – emeli ki az MMSZ vezetĆje. A Brain Bar számára kiemelten fontos, hogy korszerƱ tudást hozzon Magyarországra – mondja Molnár Kristóf, a Brain Bar ügyvezetĆje. Ahogyan az MMSZ is, mi is arra törekszünk, hogy a hazai szakembereket inspiráljuk, ezzel segítve munkájukat. Úgy véljük, 2020-ban, a járvány után a kreativitás és a lehetĆségek feltérképezése minden eddiginél fontosabb, ezért is örülünk annak, hogy éppen most indíthatjuk útjára ezt a reményeink szerint hosszútávú együttmƱködést – teszi hozzá a Brain Bar ügyvezetĆje.
Az elsĆ alkalommal személyes jelenléttel, majd késĆbb online térben tartott, összesen négy programalkotói eseményen, nyolc különbözĆ iparág (FMCG étel, FMCG ital, FMCG szépségápolás, pénzügyi, közlekedés, távközlés, kereskedelem és gyógyszeripar) közel 40 marketing és kommunikációs szakembere vett részt. (A névsort a közlemény végén olvashatják.) Az idei Marketing Summit 5 témakör mentén közelít a szakma aktuális kihívásaihoz, ezek a következĆk: Business & Marketing, Brandmanagement & Communication, Future-proof marketing & Agility, Digital Hack – deep dive és idén elĆször külön Sportmarketing Summit-ot is szerveznek a rendezĆk. Ezen kívül hagyományosan a Summit-on adják át a Marketing&Média szaklap, valamint az MMSZ által közösen gondozott, TOP 50 legsikeresebb marketing és kommunikációs vezetĆinek járó elismeréseket is. Idén is az Erzsébet téri Akvárium Klub ad helyet a Marketing Summit Hungary-nak, akik pedig az otthonuk kényelmébĆl szeretnék követni az esemény motiváló elĆadásait és a tartalmas szakmai beszélgetéseket, azok jegyükkel szeptember 17-én még az online streaming minden elĆnyét is élvezhetik.
Mi, az MMSZ-nél a koronavírus idején is határozottan abban láttuk szakmánk kiemelt szerepét, hogy a marketing az értékesítés támogatásával motorizálja a magyar gazdaságot – mondja Hinora Ferenc elnök. Most úgy látjuk, hogy még hangsúlyosabb szerep hárul a szakmánkra, hiszen a tudatosan végzett marketing megkerülhetetlen tevékenység ma, a gazdaság újraindításának idején. Az idei Marketing Summit pedig éppen az újraindításhoz, az üzlet dinamizálásához szükséges konkrét ismeretekhez és személyes kapcsolódásokhoz ad támogatást – emeli ki a Magyar Marketing Szövetség elsĆszámú vezetĆje.
Az Marketing Summit Hungary fĆ szervezĆje az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezĆi a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing&Média szaklap. Mindhárom szervezĆ elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzĆk szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.
A Marketing Summit Hungary idei programalkotási eseményein az alábbi szakemberek vettek részt:
- Bálint Zsófia / Peugeot
- Balogh Barbara / HEINEKEN
- Beke Zsuzsa / Richter
- Bódi Krisztina / Menteshelyek.hu
- Bognár Tamás / Porsche Hungaria, ŠKODA
- Budaházy Péter / Hélia-D
- Falus Viktória / Nestlé
- Fazekas Bálint / Euronics
- Fülöp Gábor / Provident
- Gila Éva / Gyulahús
- Göncz Gábor / Sanofi
- Horváth GergĆ / Nissan
- Horváth Magyary Nóra / K&H Bank
- Juhász Péter Tibor / Vodafone
- Kadlok Nelli / Rossmann
- Kanyó Roland / Drogerie-Markt
- Kelényi Kolos / Szamos Marcipán
- Kiss EnikĆ / IKEA
- Kovács András Péter / Magyar Telekom
- Kun Melinda / Rauch
- MezĆsi Rita / Vylyan Pincészet
- Nád-Kántor Marianna / Cofidis Magyarország
- Ördög Ibolya / Hyundai
- Rákosi Viktor / Ford
- Sonkoly Tamás / Unilever
- Stampel Zsuzsanna / Mall.hu
- Sümegi Zsuzsanna / Opel
- SütĆ Ágnes / Magyar Bankszövetség
- Szilva Monika / Nestlé
- Szimeiszter Sándor / Jysk
- Szinai Ádám / CIB Bank
- Tengerdi Laura / Budapest Bank
- Totth Gedeon, Dr. / BGE
- Török Szabolcs / Magyar Posta
- Turgonyi Szabolcs / MKB Bank
- Van der Wildt Nikolett / Szentkirályi
- Varga Anita / Rossmann
KapcsolĂłdĂł cikkek
- Online tisztĂșjĂtĂĄs a Magyar Marketing SzövetsĂ©gnĂ©l
- Ăj elnöksĂ©ggel erĆsĂti a szakmai kĂ©pviseletĂ©nek erejĂ©t a Magyar Marketing SzövetsĂ©g
- ĂtfogĂł digitĂĄlis kĂ©pzĂ©seket indĂt a Magyar Marketing SzövetsĂ©g
- A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizĂĄlja a gazdasĂĄgot
- Ăjra gyƱjthetĆek a "VĂĄrosmarketing gyĂ©mĂĄntok"
- Pårbeszédet szorgalmaz a Magyar Marketing Szövetség
- ĂtfogĂł Ă©s transzparens digitĂĄlis hatĂ©konysĂĄgmĂ©rĂ©s
- Ăj operatĂv igazgatĂł a Magyar Marketing SzövetsĂ©g Ă©lĂ©n
- Egyedi, szabad Ă©s akadĂĄlymentesĂtett ĂŒgyfĂ©lĂ©lmĂ©ny
- Lehet-e trend a trendnĂ©lkĂŒlisĂ©g?