Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Bognár Verát választotta az IAB tagsága a leköszönő Sólyom Balázs helyére.

Sólyom Balázs nemrég távozott a UPC digitális igazgatói pozíciójából, karrierjét pedig szolgáltatói oldalon, a Trendency fejlesztő cégnél folytatja data science és analitikai üzletágvezetőként, így az IAB Hungary elnökségi tagsága a hirdetői oldal képviseletében megszűnt. Sopov István elnök megköszönte Balázs három éves elkötelezett munkáját az elnökség és a szervezet működésében.

 

Bognár Vera pályafutását a telekommunikációs szektorban kezdte, nyolc éven át foglalkozott IVR és mobil szolgáltatásokkal, majd 14 évet töltött médiaügynökségi oldalon különböző pozíciókban (Wavemaker, OMD, MediaCom, Havas Média) digitális és offline média területen egyaránt, olyan ügyfelekkel dolgozva például mint a Vodafone, P&G, Mercedes, IKEA, Bayer, Shell, Unicredit, Allianz, Kia, Hyundai, Emirates stb.. Aktív szervezője volt a MAKSZ és az IAB közösen indított képzéseinek, 2015-től közel 4 éven át vezette az IAB Oktatási Munkacsoportját. Meghívott előadó Digitális tematikában a Corvinus és a Budapesti Gazdasági Egyetemen, valamint a Budapesti Műszaki Egyetemen és az ELTÉ-n. 2019-ben visszatért a megbízói oldalra, jelenleg a  Nestlé digital & marketing managereként fő feladata az offline és online média-tervezés és vásárlás irányítása és felügyelete, a márkák segítése stratégiai és taktikai kérdésekben, valamint a média és digitális kompetenciák fejlesztése.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció