Digitális videós tudástárat adott ki az IAB
2020. június 12.
A digitális videós hirdetésekkel kapcsolatos legfontosabb információkat foglalta össze az IAB Hungary abban a Digitális Videó Tudástár című, ingyenesen letölthető kiadványban, melyet a szakmai szervezet Digitális Videó Munkacsoportja készített.
“A digitális videós hirdetés sikere töretlen és szerepe a médiamixen belül egyre hangsúlyosabb. Nem is csoda, hiszen a televízió példájából már régóta tudjuk, hogy az audiovizuális kommunikáció hat a legjobban az érzelmeinkre. Éppen ezért a videós hirdetési szegmens egy ideje már dinamikusan növekszik az egész világban és lassan, de biztosan a hazai digitális hirdetési piac is felfedezi a benne rejlő szinte határtalan lehetőségeket” - mondta el Dudás Gergely, az IAB Digitális Videó munkacsoportjának vezetője. Az IAB Hungary Digitális Videó munkacsoportja egy összefoglalóval segít mindazoknak a hirdetőknek, akik el szeretnének mélyülni a digitális videós hirdetések izgalmas és gyorsan fejlődő világában.
A Digitális Videó Tudástár ingyenesen letölthető az IAB Hungary dokumentumtárából: https://iab.hu/dokumentum/iab-digitalis-video-tudastar-2020/
A Digitális Videó Munkacsoport bemutatkozása és tagjai: https://iab.hu/digitalis-video-munkacsoport
Kapcsolódó cikkek
- IAB: tudástár a digitális videós hirdetésekről
- A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz
- IAB: körkép a magyar adatvezérelt hirdetési piacról
- Influencer Marketing Kisokost és Fogalomtárat adott ki az IAB Hungary
- Influencer témájú szakdolgozatok nyertek az IAB Hungary pályázatán
- Egyre több hirdető csatlakozik az IAB Hungary-hoz
- IAB Europe: Május 25-ig bárki véleményt fűzhet a TCF 2.0-hoz
- A digitális kommunikációs iparág növekedésével bővül az IAB Hungary tagsága is
- Bővül az IAB Hungary – új tagok lépnek be a szervezetbe
- A digitális reklámköltés alakulása