Novemberig díjmentesen vehető igénybe az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása
2020. április 30.
Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni.
A koronavírus átalakította életünket és munkakörülményeinket egyaránt. Az otthoni munkavégzéssel párhuzamosan az online tartalomfogyasztás is drasztikusan növekedett, ezáltal a hirdetési szegmensben a célzás még jobban felértékelődött.
Ezekben a nehéz időkben az Adverticum is igyekszik a megváltozott viszonyokhoz alkalmazkodni, és úgy döntött, ingyenesen biztosítja ügyfelei számára a „DataMe DMP adatok” névre keresztelt adatbázis alapú célzási megoldását, mely lehetőséget biztosít a célcsoportok még kifinomultabb módszerekkel történő megszólítására.
„A járvány hatása nem kerüli el a digitális szakmát sem. Egyaránt érinti a tartalomszolgáltatókat az ügynökségeket és a hirdetőket is, nem beszélve azokról a technológiai szolgáltató cégekről, amilyenek mi magunk is vagyunk. Azt gondoljuk, hogy ilyen helyzetben minden hirdetésre költött forintnak meg kell térülnie.
Ha valamikor, akkor most igazán fontos a célcsoport pontos elérése, a hirdetések meddőszórásának csökkentése.Ezért döntöttünk úgy, hogy 6 hónapon keresztül díjmentesen biztosítjuk azt a szolgáltatást, ami ezt lehetővé teszi.”– mondta el a szolgáltatásról Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese és a DataMe Kft. ügyvezetője.
A DataMe DMP rendszer által biztosított adatok folyamatosan frissülnek, így nyílik lehetősége a felhasználónak a pontos célcsoportok megszólítására, vagy akár annak az eddigieknél sokkal precízebb meghatározására. Az Adverticum ezzel a megoldással szeretné támogatni ügyfeleit az adat alapú marketing megoldások által nyújtott lehetőségek kihasználásában, ebben a bizonytalan időszakban is.
Az adat alapú célzási lehetőséget az Adverticum ügyfelei fél éven át – május 1-től november 1-ig – díjmentesen vehetik igénybe.
Kapcsolódó cikkek
- Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása
- Nyugdíjastérképpel segíti az önkormányzatokat egy hazai vállalat
- Koronavírus: nemzetközi nagyvállalatok használják a magyar big data cég új pandémia adatbázisát
- Új típusú tárolásért kiált az IoT
- Az Oracle TOP 10 felhőtechnológiai előrejelzése 2025-re
- A Fujitsu és a Qumulo közös nagyvállalati fájltároló megoldásokkal lép piacra
- A Dell Technologies technológiai előrejelzései 2020-ra
- 2020: az adatok évtizedének kezdete
- Megéri rendet tenni az adatok között
- HelpyNet: ingyenes önkormányzati alkalmazás a kényelmünkért, biztonságunkért