MKB Bank: indul a Digitális Beszállítói Faktoring Program
2020. április 29.
Az MKB Bank új digitális platformja hatékonyabb likviditáskezelést, cash flow tervezést, valamint működőtőke-optimalizálást biztosít felhasználói számára. A szerződéses feltételek létrejötte után nincs szükség papíralapú adminisztrációra, a rendszer szinte teljesen automatikus és digitális – mindez különösen fontos a jelenlegi járványhelyzetben.
Az MKB VideóBANK és digitális ügyfélhívó rendszere bevezetése után az MKB Bank – a hazai piacon az elsők között – Digitális Beszállítói Faktoring Program (DSCF – Digital Supply Chain Finance) néven biztosít digitális felületet ügyfelei számára. A jelentős költségcsökkentést is lehetővé tévő program felhasználóbarát felülete a vevő, a szállító és a finanszírozó összekötésével valamennyiük számára átláthatóvá, egyszerűvé és tervezhetővé teszi a finanszírozási folyamatot. A rendszer szinte azonnali finanszírozást, naprakész adatszolgáltatást, online lekérdezhető listákat, személyre szabott statisztikákat szolgáltat a vevő és szállító részére. A rendszer alkalmas a tömeges beszállítói igények kezelésére is, sőt, vevői oldalról a fizetési határidők meghosszabbíthatók olyan formában, hogy az a beszállítók részére nem jár hátránnyal, hiszen ők – köszönhetően a pénzintézet által történő finanszírozásnak – a teljesítést követően azonnal pénzükhöz juthatnak. A program további pozitívuma, hogy igény esetén a vevő jobb hitelminősítése által beszállítója kedvezőbb finanszírozási kondíciókat kaphat a banktól.
Balogh Péter, Nagyvállalati Ügyfélkapcsolatok és Strukturált Finanszírozási Ügyvezető Igazgató, MKB Bank: "Digitális fejlesztéseinkkel a piacon élenjárva – más termékeinkhez hasonlóan – a DSCF-fel is mentesítjük ügyfeleinket az adminisztrációs terhek alól. Azzal, hogy a szolgáltatás igénybevételére digitális felületen nyílik lehetőség, a jelenleginél még gyorsabb, egyszerűbb, tervezhetőbb kiszolgálást tudunk nyújtani. Törekszünk arra, hogy szakértő kollégáink munkája és a korszerű technológia használata ügyfeleink kényelmét és a gördülékeny üzletmenetet segítsék a jövőben is."
Kapcsolódó cikkek
- MKB VideóBANK: digitális tanácsadás már vállalati ügyfelek számára is
- Újabb fontos digitális innováció az MKB-nál
- Elindult az MKB VideóBank
- Rekordidő alatt vezette be digitális ügyfélhívó rendszerét az MKB Bank
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Dr. Balog Ádám, az MKB Elnök-vezérigazgatója az ORACLE OpenWorld szakmai előadója
- MKB Karácsonyi Gyermekgála
- Pályázati felhívás kisiskolásoknak
- MKB Fintechlab: az elmúlt három év alatt markánsan bővült és átalakult a fintech szerepe a világban
- MKB Fintechlab: inkubált startupjaink hazai és nemzetközi sikeressége a saját eredményességünk mértékegysége is egyben