Kríziskezelést feszegető műsor indul az E.ON támogatásával
2020. április 14.
Soha nem látott gyorsasággal alakította át a mindennapjainkat a koronavírus járvány, amelynek beláthatatlan következményei vannak a gazdaságra is. A generációk óta nem tapasztalt kihívások kezelésében segít a Betone Studio új üzleti podcast műsora, a TODOLIST, amely az E.ON támogatásával és Szöllősi Györgyi műsorvezetésével ad válaszokat napjaink legégetőbb gazdasági kérdéseire.
A TODOLIST egy üzleti podcast azoknak, akik szeretnék jobban érteni a világot, a körülöttük zajló folyamatokat, akiket érdekel, ezek hogyan változtatják meg az életünket itt Magyarországon. A legnagyobb podcast-lejátszókban ingyenesen elérhető, bármikor visszahallgatható műsor az idén a koronavírus járvány gazdasági hatásaival, a talpon maradás és a kilábalás lehetőségeivel, a válság jelentette új lehetőségek felismerésével foglalkozik.
A műsorvezető, Szöllősi Györgyi, televíziós újságíró, aki minden adásban egy-egy egyedi, tanulságos történeten keresztül mutatja be, hogyan és mit lehet tanulni korábbi krízisekből, emellett vendégei példát is mutatnak, inspirációt adnak, hogyan érdemes kezelni a válságot és készülni a kilábalásra. A TODOLIST nem csak kérdéseket tesz fel, hanem válaszokat is ad, vélemények helyett csakis a tényekre koncentrál. A műsor most megjelent adása a válságok korai szakaszában jellemző attitűdről, a hárításról, majd a történtek feldolgozásáról és az újrakezdésről szól.
Az epizódban a Malév-csőd történetét feldolgozva mutatják be, hogyan nem fogadták el a biztos gazdasági összeomlás szélén sem az utasok, sem a munkatársak, hogy a magyar légitársaságnak vége. Megszólal a cég akkori HR-igazgatója, Király József, illetve a Malév korábbi dolgozójának személyes történetén keresztül mesélik el a tagadás, hárítás fázisait és beszélnek arról, hogyan lehet mégis visszakapaszkodni egy ilyen helyzetből. A ma is érvényes tanulságokat Dénes Fruzsina pszichológus meséli el a hallgatóknak. Az Újítók című műsorblokkban Klementz Katával, a magyar coworking megalapítójával, a L'Office munkahelyek tulajdonosával beszélgetnek.
“A TODOLIST üzleti podcast létrejötte jól leképezi a világban történt hatalmas változásokat. Az eredeti formátumunkat a stábbal hetek alatt újra kellett terveznünk. Így született meg a krízisek köré épített koncepciónk. Olyan válságokat mutatunk meg, amelyekből tanultunk vagy éppen tanulhattunk volna. Ezekkel a példákkal segítjük az üzleti élet szereplőit, hogy kilábaljanak a kialakult helyzetből” - mondta Román Balázs, kreatív producer.
“Még tavaly kezdtük el a Betone-nal közösen a podcast fejlesztését, és az eredeti terveinket ugyanúgy megváltoztatta a jelenlegi helyzet, ahogy sok esetben azokét is, akikhez szólni szeretnénk. Az E.ON számára most kiemelten fontos, hogy a kihívások közepette is partnere legyen minden ügyfelének, és örülünk neki, hogy támogatásunkkal egy olyan jó példákat bemutató, tanulságos, pozitív gondolkodást sugárzó műsor készül, amelyből a hallgatók erőt, energiát meríthetnek” – mondta Losonczi Gergely, az E.ON szóvivője.
A Betone Studio nevéhez már több sikeres podcast fűződik. Oldalukon hallgathatunk könyveket bemutató műsort, személyes válságból való kilábalás-történeteket, de akár a kitaposott útról lelépő, reformer személyiségek inspiráló tanulságait is. A Betone és az E.ON közösen hisznek benne, hogy a TODOLIST elindításával segíthetnek a válság megértésében, kezelésében és az új lehetőségek megtalálásában.
Az adás meghallgatható, illetve további információk találhatók róla az alábbi linken: http://betonestudio.com/show/to-do-list-podcast/
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a Zyxel online támogató központja
- Többet és többször rendelünk online
- Az ABB és a munkavállalói adománnyal segítik a Vöröskereszt Nemzetközi Bizottságát
- A koronavírus 4 napon át életben maradhat a mobiltelefonokon
- Nagy kockázatot jelentenek járvány idején a mobiltelefonok is
- Telenor-szubjektív a tavaszi szünetre Koren Balázstól, a HiperSuli szakmai vezetőjétől
- Az EIT Health kapcsolatteremtő felületet indított a koronavírus leküzdésének érdekében
- Közösen gyűjt adományokat a Vatera, a Meska.hu és a Foxpost
- Többszörösére nőtt a Viber üzenetküldő – és hívó alkalmazás használata
- Négyszeresére nőtt a hívások száma a Rakuten Viberen