Elindult az MKB VideóBank

Az MKB Bank elindította MKB VideóBANK szolgáltatását, melynek használatával az ügyfelek videóchaten keresztül tudják intézni ügyeik egy részét. A banki tanácsadók személyesen, a legmodernebb digitális technológia eszközeivel állnak rendelkezésre.

A videóbank szolgáltatás létrehozása az MKB Bank digitális fejlesztési programjának tervezett lépése volt, azonban bevezetését – a március végén bevezetésre került digitális ügyfélhívó rendszerhez hasonlóan – jelentősen felgyorsította a koronavírus-járvány teremtette helyzet. 

Az MKB VideóBANK gyors, soron kívüli elindításának célja az, hogy tovább csökkentsük a fiókokban történő személyes ügyintézés szükségességét, egyúttal újabb hasznos, kényelmi szolgáltatást biztosítsunk ügyfeleinknek. 

 

A VideóBANK szolgáltatás munkanapokon 8:00 és 16:30 között érhető el és egyéb ügyintézési lehetőségek mellett arra is lehetőséget ad, hogy az ügyfelek ennek használatával nyilatkozzanak, ha nem kívánnak élni a hiteltörlesztési moratóriummal.

Az MKB VideóBANK szolgáltatás használható mobileszközökön (Android és iOS), valamint asztali gépeken és laptopokon Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge és Apple Safari böngészőkben.

Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank Nyrt.: "Bankunk a jövő klasszikus digitális bankjaként különösen odafigyel a koronavírus idején megváltozó ügyféligényekre. Azon dolgozunk, hogy ezeket az igényeket minél professzionálisabban szolgáljuk ki a technológia adta lehetőségekkel. Hiszünk a személyes ügyintézés erejében és ezt kombináljuk a videókommunikáció adta lehetőségekkel. Kezdetben a szolgáltatás fókuszában meglévő ügyfeleink ügyintézésének digitalizálása áll, azonban készülünk új, további szolgáltatások bevezetésére is az MKB VideóBANK-on keresztül. Büszke vagyok a bevezetés mögött álló sokszínű csapatra, a rendkívül gyors bevezetésre, és megyünk is tovább, folytatjuk a megkezdett munkát!"

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció