50 gigabájt felhőtárhely is jár egyes Huawei okostelefonokhoz
2020. április 6.
VIP Service szolgáltatást vezetett be legújabb készülékeihez a Huawei. A P40-készülékcsalád és a MateXs tulajdonosai a szolgáltatás keretében extra felhő-tárhelyet, valamint az ország több mint 30 pontján – köztük a Media Markt és a Notebook.hu üzleteiben –, illetve telefonon is, a 0680-482-934-es számon személyes szakértői segítséget vehetnek igénybe. Elindult a vállalat új háztól-házig szolgáltatása is: a veszélyhelyzet időszaka alatt ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának.
A Huawei a közelmúltban bemutatott készülékeire – Mate Xs, P 40 Lite, P40, P40 Pro – kiterjeszti a VIP Service szolgáltatását. Ezen okostelefonok felhasználói szakértői segítséget kapnak régi készülékeiken található adataik átmentéséhez, és az alkalmazások telepítéséhez. Mindemellett ingyenes felhő-tárhelyt is igénybe vehetnek 12 hónapon keresztül; a P40 Lite esetében plusz 15, a Mate Xs, a P40 és P40 Pro-hoz pedig további 50 GB keretet kapnak egy évig.
A szolgáltatást mostantól nemcsak a Huawei saját üzleteiben, hanem a Media Markt és a Notebook.hu boltjaiban kihelyezett Huawei VIP Service Pontokon és a Huawei ügyfélszolgálati vonalán keresztül – a +3680-482-934-es számon, hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között – is igénybe vehetik a készüléktulajdonosok.
A Huawei továbbá áprilistól elindította új háztól-házig szolgáltatását is. A veszélyhelyzet fennállásának idején igénybe vehető szolgáltatás a kiegészítők kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes.
A szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a prémium készülékekhez a vállalat hivatalos honlapján, az egyéb eszközök esetében pedig a TMX oldalán, valamint telefonos elérhetőségén lehet megrendelni; az ügyfélszolgálati vonal +3680-482-934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.
Amennyiben valaki személyesen keresi fel a Huawei szervizközpontjait és VIP Service Pontjait, a vállalat ingyenes készülék-fertőtlenítést biztosít.
Kapcsolódó cikkek
- VIP Service szolgáltatást kínál az új P40-széria készülékeihez a Huawei
- Stabil üzleti teljesítményről és értékteremtésről számolt be a Huawei
- Beszámolt 2019-es eredményeiről a Huawei
- A Watch GT 2e száz edzésmóddal és továbbfejlesztett egészségfigyelővel érkezik
- Új okosórát mutatott be a Huawei
- A Huawei bemutatta a P40-készülékcsaládot
- A P40-sorozat mindhárom tagja bivalyerős kamerákkal és hangasszisztenssel érkezik
- A Huawei fertőtleníti a javított készülékeket
- Kiterjeszti a garanciaidőt és ingyenes háztól-házig szállítást biztosít a szervizeléshez a Huawei
- Az innovációs miniszter a Huawei magyarországi terveiről tárgyalt