Az OTRS Group bemutatja szolgáltatásmenedzsment szoftverének 8-as verzióját
2020. március 31.
Új, modern és biztonságos. Az OTRS Group, a folyamat- és kommunikációmenedzsment megoldások egyik vezető gyártója kiadta szoftverének új verzióját, az OTRS 8-at. A szolgáltatásmenedzsment megoldás legutóbbi verziója az egyedi felhasználói igényekre fókuszál, a folyamatokat és munkafolyamatokat még hatékonyabbá változtatva a jobb felhasználói élménnyel.
A legkorszerűbb felhasználói felület, a személyre szabás és a közösségi média integráció a felhasználói élményt új szintre helyezi
Innovatív felhasználói felületével az új kiadás párhuzamos, magas hatékonyságú munkát tesz lehetővé. A korszerű vezérlés, az optimalizált felhasználói segédlet és a számos személyes beállítási lehetőség megnöveli a felhasználó élményt. Egy 500 fős, ügyfélszolgálati munkavállalókra kiterjedő kutatás alapján a többség (62%) a személyre szabhatóságot tartja nagyon fontosnak, ezért ez megvalósításra került az OTRS 8-ban. Az elérhető beállítások széles választéka által több mint 2500 beállítási lehetőség létezik.
Az OTRS 8 kiemelkedő funkciói között megtalálható:
- A vállalati arculat funkció lehetővé teszi az egyedi elrendezések beállítását az ügyintéző szintjén, nagy választék áll rendelkezésre színekből, kontrasztokból, valamint lehetőség van avatárok és a vállalati arculat beállítására is.
- Továbbá, minden egyes ügyintézőnek megvan a saját személyes szervezője, amelynek segítségével egyedileg és valós időben listákat és keresési eredményeket hozhat létre, és ezeket sablonokként le is tudja menteni; ikonokat rendelhet hozzájuk a gyorsabb információszerzés érdekében.
- Az üzleti objektum listák funkció lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy valós idejű képet kapjon azokról a munkavállalókról, akik épp dolgoznak egy jegyen, valamint, hogy mindig aktuális képük legyen minden ügyfélkérésről, értesítésről, a futó folyamatokról és egyéb üzleti objektumokról. Az üzleti objektumokról szóló adatok – mint például prioritás vagy állapot – közvetlenül a listáról frissíthetők (beágyazott szerkesztés).
- Az ütemezett jelentések funkció segítik a statisztikák és jelentések kezelését az elérhető idősablonokkal és az egyedi ütemezési lehetőségekkel.
- Az OTRS 8 további kiemelt újdonsága egy olyan lehetőség, amely segítségével kapcsolatba lehet lépni a szolgáltató csoporttal a Facebookon, a Twitteren vagy a LinkedIn-en keresztül, valamint az ezeken a webhelyeken történő bejegyzés létrehozását automatizálni lehet (közösségi média integráció).
Minden OTRS funkció megtalálható ezen a linken.
A megnövelt teljesítmény biztosítja az adatok frissességét és a gyors döntéseket
Az OTRS 8 segítségével az ügyintézők valós idejű információkat kapnak. Minden a böngésző ablakában történik – az oldalak időigényes újratöltése helyett. Bármilyen attribútum várakozás nélkül frissül, és a válaszokat közvetlenül a listanézetből el lehet küldeni. További információkért a felhasználóknak egyszerűen az ügyfél, az ügyintéző vagy egyéb információ fölé kell húzniuk az egérmutatót.
A biztonság a legfontosabb prioritás
Egy közelmúltbeli felmérés* szerint a vállalatok többsége (61%) hetente egy informatikai biztonsági eseményt rögzít. Ezért a biztonságnak mindig az elsőnek kell lennie. Az OTRS 8-at Tervezett adatvédelmi és biztonsági alapelvekkel összhangban fejlesztették ki, és olyan biztonsági funkciókat kínál, amelyeket a Federal Office for Security in Information Technology által kidolgozott műszaki irányelvek javasolnak: magába foglalja a kétlépcsős hitelesítést, amelyet az adminisztrátorok konfigurálhatnak alapértelmezett beállításként. A végpontok közötti titkosítás alapértelmezett a teljes mértékben menedzselt környezetben; az OTRS 8 lehetővé teszi a GDPR-kompatibilis műveleteket is.
„Az OTRS 8 által a felhasználó és az ő személyes preferenciái vannak a figyelem középpontjában,” - mondja Christopher Kuhn, az OTRS Group operatív igazgatója. „Egy globális kutatás során az ügyfélszolgálatos munkavállalók 71%-a azt mondta, hogy az ő szoftverük nem teljesen teljesíti az egyedi beállítások iránti igényét. Biztos vagyok abban, hogy az OTRS 8 segítségével ezen a téren változást hozunk: több mint 2500 beállítási lehetőségünkkel a legmagasabb szintű személyre szabhatóságot ajánljuk, minden egyes munkavállaló számára megfelelő beállítással.”
Az OTRS 8 jelenleg 40 nyelvre van lefordítva, és mind felhős (OTRS), mind saját szerveres (OTRS On-Premise) formában elérhető.
Ezenkívül egy iOS, Android és iPadOS rendszerre készült applikáció is használható a mobil eszközökkel történő munkavégzésre.
Az OTRS 8 előre meghatározott szolgáltatási folyamatokat kínál az ITIL (IT Infrastructure Library) előírásainak megfelelően. Az OTRS szoftver megszerezte a "SERVIEW CERTIFEDTOOL" minősítést 13 ITIL folyamat elfogadására.
______________________
* A felmérést a Pollfish által végezték 2019 szeptemberében 280 IT vezetőt bevonva Németországban, az USA-ban és Brazíliában (80 válaszadó Németországban, 100 fő az USA-ban és 100 válaszadó Brazíliában)
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkozik az OTRS 8
- A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport
- Felmérés készült a hazai webáruházak működtetéséről
- A home office legnagyobb akadálya az informatikai rendszerek hiánya
- Koronavírus: Hogyan dolgozzunk az irodától távol?
- Átalakította és ingyenessé tette nyelvtanuló szoftverét az iTOLC
- Ingyenessé teszi webes ügyfélszolgálati szoftverét a segítő szervezetek számára a Comnica
- Megmutatjuk, milyen jó lehetőség a digitális oktatás
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Ingyenessé válik a vállalati kommunikációs szoftver a járvány idejére