Új kommunikációs csatornával bővült a Nestlé Fogyasztói Szolgálata
2020. március 11.
Mostantól átfogó tudással rendelkező chatbot segíthet azoknak, akik a Nestlé Fogyasztói Szolgálatához fordulnak kérdéseikkel vagy észrevételeikkel. A Nestella egyedülálló fejlesztésnek számít hazánkban, hiszen a leggyakoribb témák mellett széleskörű ismeretekkel rendelkezik az egész termékportfólióra vonatkozóan.
A chatbot alapvetően kétféle funkciót lát el: egyrészt a Nestlé Fogyasztói Szolgálathoz érkező, 30 féle témában ismeri fel és válaszolja meg a gyakran ismételt kérdéseket a Messengeren keresztül, másrészt komplex termékkeresővel rendelkezik a teljes, 756 darabos termékportfólióra vonatkozóan, amelyhez a Nielsen Brandbank adatbázisát használja.
A chatbot tudása napi szinten frissül a Brandbank adatbázisának megfelelően, hogy mindig naprakész információkkal szolgáljon a legújabb termékekre vonatkozóan. Az FMCG szektorra jellemző sokrétű termékportfólió miatt eddig nem volt példa hazánkban ilyen átfogó tudással rendelkező chatbotra, ezért a Nestlé Fogyasztói Szolgálata és a fejlesztést végző Talk-A-Bot hosszú hónapokon át dolgoztak a rendszeren.
Nestellát a Nestlé Facebook oldalán keresztül érhetik el az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- ChatStory – a te sztorid
- Megérkezett a Nestlé intelligens chatbotja, a Nestella
- Gazdasági recessziót okozhat a koronavírus?
- Magyar vállalati szoftver segíti a veszteségek minimalizálását
- A munkaerő toborzás közel 45%-al felgyorsítható mesterséges intelligenciával
- A chatbot a cégvezető legjobb barátja
- Új oktatási módszer a Budapesti Metropolitan Egyetemen
- Városnéző túra a Hipernet TúraBOT segítségével
- Az ország rejtett titkait fedi fel a Telenor városfelfedező chatbotja