A Fujitsu a âVezetĆkâ szegmensĂ©ben a Gartner felmĂ©rĂ©sben
2020. mĂĄrcius 9.
A Gartner piacvezetĆ elemzĆcég a „VezetĆk” kategóriájába sorolta a Fujitsut a menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készített 2020-as Magic Quadrant felmérésében*. A napokban közzétett jelentés immár negyedik éve nevezi meg a Fujitsut a piac vezetĆ szereplĆjeként**. Az elĆzĆ évhez hasonlóan, továbbra is a Fujitsu rendelkezik a szállítók közül a legerĆsebb pozícióval végrehajtási képesség szempontjából.
A Gartner megfogalmazása szerint a menedzselt munkahely-szolgáltatások célja „digitálismunkahely-élmény nyújtása a végfelhasználók számára annak érdekében, hogy a szervezetek kihasználhassák adottságaikat az új digitális szolgáltatások fejlesztésére. A végsĆ cél a munkavállalók elkötelezĆdésének és agilitásának javítása a fogyasztóibb jellegƱ munkakörnyezet megteremtésével, a költségek optimalizálása mellett.”
Annak érdekében, hogy segítséget nyújtson a szervezeteknek digitális lehetĆségeik kiteljesítésében, a Fujitsu megvalósítja a munkaerĆ emberközpontú átalakítását. Stratégiai „co-creation” szemlélettel, ügyfeleivel közösen dolgozik az üzleti sikert és eredményességet és az önálló végfelhasználói munkavégzést támogató megoldások fejlesztésén. Ennek részeként a Fujitsu egyedülálló munkahelyi változásmenedzsment-módszertant dolgozott ki „Change. Effect” néven, amellyel a vállalatok azonosíthatják az átalakulási célkitƱzéseik megvalósításához szükség változtatási folyamatokat.
A menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készített Gartner Magic Quadrant felmérésben elért eredményével a Fujitsu újfent bizonyította, hogy innovatív megoldásait és iparági szakértelmét bevetve képes arra, hogy ügyfeleivel közösen megoldásokat dolgozzon ki a munkahelyek átalakítására és a munkaerĆ kreativitásának felszabadítására a kapcsolatteremtés, az együttmƱködés és az innováció terén. A Fujitsu produktív, biztonságos és modern digitális megoldásokat kínál, amelyek fĆ célja, hogy hozzásegítse az embereket a kimagasló színvonalú munkavégzéshez, és tartózkodási helytĆl függetlenül támogassa Ćket az értékteremtésben.
A Fujitsu átfogó menedzselt munkahely-szolgáltatási portfóliója a munkaterület modernizációjának minden elemét lefedi. IparágvezetĆ együttmƱködési szoftvercsomagokat, robotalapú támogatást, valamint az ügyfélútvonal továbbfejlesztésére és a dolgozói jóllét fokozására alkalmas rendszereket kínál.
A Fujitsu intelligens szolgáltatásai forradalmasítják a munkahelyet
„Úgy gondoljuk, hogy a menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készült felmérésben nekünk odaírtélt ‘VezetĆ’ besorolással a Gartner elismerte képességeink kiterjedtségét és mélységét. A ‘VezetĆ’ pozíciót kiérdemelni egy dolog – de az, hogy már negyedik éve tartjuk ezt az eredményt, kínálatunk folyamatos fejlĆdését tükrözi. Az utóbbi 12 hónapban jelentĆs összegeket fordítottunk a nagy és komplex átalakítási projektek lebonyolításához szükséges speciális készségek és tapasztalat megszerzésére. ErĆsödĆ igényt tapasztalunk ügyfeleink részérĆl a kiterjedtebb munkahely-átalakítási projektek iránt. Azt látjuk, hogy a menedzselt munkahely piacán a szervezetek már túltekintenek a pusztán technológiai és költségcsökkentési szempontokon. Ehelyett az új digitális készségek elsajátításának ösztönzésére, az együttmƱködés hatékonyságának javítására és a kreativitás ösztönzésére fektetik a hangsúlyt munkatársaik körében, és emellett a felhasználói elkötelezĆdést, agilitást és produktivitást is szeretnénk fokozni” – mutatott rá Tim White, a Fujitsu alelnöke és globális szolgáltatási csoportjának vezetĆje.
Majd így folytatta: „A munkahely forradalmát intelligens szolgáltatásokkal kell megalapozni. Ezeket pedig érdemes olyan, határozott jövĆképpel rendelkezĆ partnertĆl igénybe venni, aki képes összehangolt, ösztönzĆ munkahely-élményt nyújtani. A Gartner legújabb jelentése hangsúlyozza a Fujitsu színvonalas szolgáltatásnyújtásra fordított kiemelt figyelmét, piacismeretét és a képességek folyamatos bĆvítésére és fejlesztésére irányuló aktív erĆfeszítéseit.”
A menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készített legújabb Magic Quadrant felmérésben a Gartner 17 európai szolgáltatót vizsgált. Olyan vállalatokat, amelyek hagyományos EUO és új digitális munkahely-szolgáltatásokat is kínálnak a végfelhasználók felhĆalapú, automatizált és integrált támogatásához.
________________
* A menedzselt munkahely-szolgáltatások európai piacáról készült Gartner Magic Quadrant jelentést 2020. február 20-án adták ki. SzerzĆi: David Groombridge, Claudio Da Rold, Tobi Bet és Stephanie Stoudt-Hansen.
** A Gartner módszertanáról és a Magic Quadrantról: http://www.gartner.com/technology/research/methodologies/research_mq.jsp
KapcsolĂłdĂł cikkek
- A Fujitsu pozitĂv ĂĄltalĂĄnos szĂĄllĂtĂłi Ă©rtĂ©kelĂ©st kapott a GartnertĆl
- A Fujitsu megint a âVezetĆkâ szegmensĂ©ben a Gartner szerint
- A Fujitsu a âVezetĆkâ szegmensĂ©ben a Magic Quadrant felmĂ©rĂ©se szerint
- A Fujitsu harmadszor a âVezetĆkâ szegmensĂ©ben a Gartner felmĂ©rĂ©sben
- A Gartner az ötödik egymĂĄst követĆ Ă©vben ismerte el piacvezetĆkĂ©nt a Vodafone-t
- Ătödször is piacvezetĆ a Vodafone
- A Fujitsu felmĂ©rĂ©se szerint a következĆ nĂ©gy Ă©vben megduplĂĄzĂłdnak a KKV-k adattĂĄrolĂĄsi igĂ©nyei
- A Fujitsu felmĂ©rĂ©se szerint a tĂĄrolĂłeszközök beszerzĂ©sekor a CFO-k hosszĂș tĂĄvon gondolkodnak
- Fokozottabban kell automatizålni az IT-mƱködést
- A Fujitsu vizsgålata szerint nagyobb mértékben kell automatizålni az IT-mƱködést