Influencer Marketing Kisokost és Fogalomtárat adott ki az IAB Hungary
2019. december 10.
Az IAB Hungary honlapjáról ingyenesen letölthető kiadványokat a szakmai szervezet Influencer Munkacsoportja készítette. Az Influencer Fogalomtár abban segít a piaci szereplőknek, hogy fogalmi kérdésekben egy nyelvet beszéljenek. Az Influencer Marketing Kisokos pedig a teljesség igénye nélkül kitér az influencer marketing típusaira, formáira, bemutatja az ideális brief sablont és folyamatmenedzsmentet. Egy gyakorlatias tudásanyag, amely minden piaci szereplő munkáját segíti.
Az IAB Hungary 2019 márciusában megalakult Influencer Munkacsoportja azon dolgozik, hogy a piac számára tiszta képet nyújtson az influencer marketing területéről, megalkossa, illetve egységesítse a használt definíciókat, továbbá meghatározza a magyar influencer marketing piac méretét. A 24 tagot számláló munkacsoport elnöke Farkas Dániel, a Star Network társtulajdonosa és szakmai ve-zetője. A csoporthoz az IAB Hungary bármely tagja csatlakozhat.
A témakör népszerűségét mi sem jelzi jobban, mint hogy az IAB Hungary nemrég lezajlott Legjobb Szakdolgozat a Digitális Marketingről versenyén mindhárom díjazott influencer témájú dolgozattal pályázott és nyert.
Az Influencer Fogalomtár kifejezései a digitális iparág más szakkifejezéseivel együtt megtalálhatók az IAB Hungary folyamatos frissülő online szótárában is.
Kapcsolódó cikkek
- Influencer témájú szakdolgozatok nyertek az IAB Hungary pályázatán
- Egyre több hirdető csatlakozik az IAB Hungary-hoz
- IAB Europe: Május 25-ig bárki véleményt fűzhet a TCF 2.0-hoz
- A digitális kommunikációs iparág növekedésével bővül az IAB Hungary tagsága is
- Bővül az IAB Hungary – új tagok lépnek be a szervezetbe
- A digitális reklámköltés alakulása
- Az IAB Taggyűlése újraválasztotta Sopov Istvánt elnöknek
- Tisztújítás az IAB Hungarynál
- 2017 végére nőtt a digitális reklámbevétel
- IAB NORI: 9,4%-os növekedést ért el a hazai digitális reklámipar 2017 Q3-ban