Elindult a Bookline előkarácsonyi kampánya
2019. november 13.
Idén tavasszal látványosan megújult a Bookline, a sikeres redesign után pedig az oldal kényelmi funkciói is jelentős fejlesztéseken estek át. Novembertől – az olvasásnépszerűsítés mellett – a megújult szolgáltatásaira hívja fel a figyelmet az online webáruház kampánya. A kampányban kiemelt szerepet kapnak a márka dolgozói is.
2019. november 1. és december 15. között az olvasók promóciókon, egyedi kreatívokon és látványos outdoor megoldásokon keresztül ismerhetik meg a megújult kívánságlistát, ajándékküldő szolgáltatást, ajándékkeresőt, könyvértékelési rendszert és törzsvásárlói programot.
A kreatív koncepció követi a kampány fő gondolatát, miszerint a jó könyvek nemcsak a kikapcsolódásban segítenek, hanem formálják a személyiségünket és életünk részeivé is válnak. Ezt az olvasó és könyv közötti egyedi kapcsolatot mutatja be a Bookline előkarácsonyi kampánya. A webáruház 29 alkalmazottjának a főszereplésével a kreatívok egy-egy meghatározó könyvélményt dolgoznak fel.
A képeken szereplő márkanagykövetek egyenként választhatták ki kedvenc műfajaikat, a mögöttük megjelenő, az olvasásélményt bemutató árnyékaik pedig személyre szabott, kézzel készített illusztrációkkal készültek. A kreatívokon található könyvajánlók a sci-fi, mese, fantasy, hobbi, romantika és krimi műfajainak legfrissebb újdonságait mutatják be.
A november elején induló országos kampány mellett a hónap második hetétől az Akácfa és a Kádár utcában két tűzfalon, a Széna téren pedig épülethálón jelenik meg a Bookline kampánya, amikhez – a kampány fő gondolatát követve – külön készültek egyedi illusztrációk.
Kapcsolódó cikkek
- 12 ismert személyiség kampányol a szülők napi 15 percéért
- Aktuális témákkal bővült a Neumann Társaság ingyenesen letölthető kiberbiztonsági tankönyve
- Több marketingszakmai megmérettetésen is előkelő helyezést ért el a Libri-Bookline
- Értékelte a kreatív szakma a Libri és a Bookline kampányait
- Szavazzon az irodalomra!
- Megújul a Bookline oldala
- A közösség finanszírozza az új startupkönyvet
- Állásbörzés fesztiváljegy a karácsonyfa alatt?
- Instagramon innen és túl
- Megjelent az ország első Instagram marketing szakkönyve