Tanuljunk mások hibáiból
2001. január 3.
Az európai internetes kiskereskedők tanultak azokból a hibákból, melyeket az amerikai kiskereskedők követtek el a vevőszolgálat, a teljesítés, és a termékkínálat területén.
A kezdő internetes vásárlók aggodalmainak csillapításában az alábbi módszerek alkalmazásával érhetünk el sikereket.
Először is jól látható helyen tüntessük fel oldalunkon a fizetési garanciákat, ne a FAQ (gyakran feltett kérdések) oldalán.
Másodszor, az elérhetőségi adatok (pl.: telefonszám) elhelyezésével meggyőzhetjük a vásárlókat arról, hogy az oldal mögött valóban egy létező cég áll.
Végül, egy ajánlati lista, pl. top 10 lista illetve a felhasználók által adott termékleírások tárgyilagos biztosítékot jelentenek a potenciális vevők számára.
Manapság az internetes vásárlóknak nincs idejük órákig oldalakat kutatni. Könnyen érthető, vonzó ajánlatokat kínáljunk potenciális vevőinknek, pl. a termékek árába építsük be a csomagolási és szállítási költségeket, hogy ne a vevőnek kelljen azt kikalkulálnia.
Sajnos az európai kiskereskedők számottevő része még nem ismerte fel az e-mail marketing hatékonyságát, pedig az e-mail az egyik leghatásosabb módja annak, hogy a felhasználókat a weboldalra csalogassuk.
Kapcsolódó cikkek
- Megválna a Thunderbird-től a Mozilla
- eBay: 50%-kal nagyobb profit egyre kevesebb aukció mellett
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Kijött az új Windows Live Hotmail
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről