David Preece a Panasonic új közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatója
2019. október 12.
2019. október 1-jével David Preece-t nevezték ki a Panasonic közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatójának.
David Preece 1991-ben az Egyesült Királyságban csatlakozott a Panasonichoz. Azt megelőzően a digitális hangszeriparban dolgozott a japán Roland vállalatnál. Korábban már számos marketing és értékesítési pozíciót töltött be Európában. 2013-ban került márkastratégiai igazgatóként a vállalat németországi fő marketing irodájába, ahonnan 2015-ben tért vissza az Egyesült Királyságba, ahol azóta marketingigazgatói és ügyvezető igazgatóhelyettesi pozíciót töltött be.
„Olyan piacról érkezem, ahol a Panasonic képes volt meghatározó piaci részesedést szerezni az OLED képernyők, a digitális fényképezőgépek, az audioeszközök, a videoeszközök, a konyhai eszközök, a telefonok és a testápolási eszközök terén, és óriási lehetőségek kínálkoznak arra, hogy ebben a régióban is növeljük a forgalmunkat. A központi szerepet játszó audiovizuális és képalkotó termékek szegmensén kívül hatalmas növekedési potenciált látok a bővülő piacokon a testápolási termékeknél, hiszen ebben a Panasonic piacvezető Japánban és Európára is kulcsfontosságú, bővíthető piacként tekint, illetve a fejhallgatóknál, amiknél a Panasonic megnövelte a fejlesztési erőforrásokat, hogy házon belül alkosson egyedi, innovatív megoldásokat. Ez egy nagyon izgalmas, változásokkal teli időszak a vállalat életében, és már nagyon várom, hogy még szorosabbra fűzzük az együttműködésünket a régió kereskedőivel, és még több erőforrást fordítsunk a kölcsönösen előnyös értékesítési tevékenységekre,” - összegezte terveit David Preece.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét nyereséges a Panasonic
- Ismét nyereséges a Panasonic
- 2,5 millió eurós tőkebevonással erősödik tovább a Neticle Labs
- 2,5 millió euró befektetést kapott a Neticle
- Dinamikus féléven van túl az OTT-ONE
- Növekvő eredmények, újabb innovatív irányok
- A BILK Nyrt. 2019 első félévében is növelte árbevételét és üzemi eredményét
- Egy év alatt ötszörösére nőtt a magyar Shapr3D piaci értéke
- 6 millió dolláros tőkebefektetés a Shapr3D-nél
- Új vezető a Tech Data délkelet-európai régiójának élén