Érkezik az ősz legnagyobb üzleti design konferenciája!

Több mint száz előadó, a hazai service design szakma krémje, a legújabb innovációk, a marketing jövője – többek között ezek szerepelnek az idei Service Design Day kínálatában. Az eseményen olyan sikeres márkaépítőktől lehet ellesni a trükköket, mint az élmény-alkotó Gerendai Károly, vagy az NNG-t alapító, ma már startup befektetésekkel foglalkozó Balogh Péter. 

Idén ismét összejön egy napra a hazai service design szakma, hogy beszéljenek a legújabb trendekről és az ágazatot foglalkoztató legégetőbb kérdésekről. Az október 9-i Service Design Day résztvevői több mint 100 előadó közreműködésével járhatják körbe az agilitás, az innováció és a szolgáltatásfejlesztés témaköreit, de terítékre kerül számtalan társadalmi, oktatási téma is, illetve kiderül az is, hogy mit tartogat a marketing jövője. 

 

Inspiráló előadások lesznek a service design alkalmazási területeiről is, mint a márkaépítés, az ügyfélélmény és a munkavállalói élmény tervezés. Annak érdekében, hogy a konferencia résztvevői teljes képet alkothassanak a service design jelenlegi hazai helyzetéről a szervezők nagyvállalati döntéshozókat, cégvezetőket is meghívtak, akik beszámolnak tapasztalataikról, illetve a kerekasztal-beszélgetések során olyan témákat érintenek, mint a vállalati kultúra, az innováció és a service design projektek implementációs lehetőségei.

 

A résztvevők a hasznos információk mellett megismerhetik a hazai service design szakma legmenőbb csapatait, sőt, különleges workshopok keretében azt is kipróbálhatják, hogy milyen együtt dolgozni velük. Az összesen hét workshopon a startup piacralépéstől, a civil forrásbevonásig, a társadalmi együttműködések tervezésétől a HR problémák feldolgozásáig számos izgalmas témába lehet majd belekóstolni.

 

 

Az esemény egyik fő előadója a Sziget, a Lupa beach és a Costes éttermek élmény-alkotója Gerendai Károly, a vállalati innovációról, céges kultúráról pedig Balogh-Mázi Mária (Dreamjobs) és az NNG-alapító Balogh Péter (Co-CEO, Baconsult) tart majd prezentációt. Az idei Service Design Day-n pódiumra lép többek között Szabó Béla (Magyar Telekom, kommunikációs igazgató), Tengerdi Laura (Budapest Bank, marketingkommunikációs és ügyfélélmény vezető) és Strausz György Gábor (Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége, elnök).

 

Kiváló lehetőséget kínál a rendezvény a networkingre is, többek között az ügynökség simogató, illetve a közös Service Design szakmai térkép megrajzolása révén.

 

„Amikor három éve elkezdtük a Service Design Day szervezését, nem gondoltuk volna, hogy egyszer több mint 100 előadó fogja bemutatni a témában a tapasztalatait. Ez azt is jelzi, hogy a service design iránti érdeklődés folyamatosan növekszik és egyre több vállalkozás és cégvezető meglátja a módszer alkalmazásának lehetőségeit. Célunk az idei rendezvénnyel az, hogy aki ellátogat hozzánk komplex képet kapjon a téma hazai szereplőiről, feltárja a kapcsolódási lehtőségeket és már másnap használható tudással térjen vissza a munkahelyére” - mondta Káli György, a Service Design Day főszervezője.

 

A Service Design Day a Design Hét keretein belül a Superbrands társszevezésében valósul meg, a teljes programot itt lehet olvasni: https://brandbook.hu/esemeny/service-design-day-2019

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció