Magyar siker az EMEA Premier Partner Awardson
2019. szeptember 11.
Az EMEA Premier Partner Awards a Google Partner ügynökségeinek legrangosabb megmérettetése Európában. Az eseményen a Google platformjait felhasználó, leghatékonyabb, leginnovatívabb digitális munkákat díjazzák. A projekteket ügyfél esettanulmány formájában lehet benyújtani a versenyre, majd ezek közül előzetesen kiválogatják a legjobbakat, akik közé - egyedüli magyar résztvevőként - az idén bekerült a Klikkmánia.
A finalisták - köztük idén a Klikkmánia is - október 1-én Dublinban tudják meg, ki lett díjazott az adott kategóriában. 2019-ben az alábbi hat szakmai területen lehetett pályázni: Google Shopping Ad, Google Video Ad, Google App kampány, Google Display Ad, Google Search Ads, valamint Growing Business Online, azaz online jelenlét kialakítása és segítése különböző eszközökkel az ügyfelek számára.
A Klikkmánia a Google App kampány szekcióban adott be több pályázatot, ezek közül a Profession.hu számára készített megoldás jutott be a döntőbe.
A magyar piacon piacvezető állásportál és a Klikkmánia azóta sikertörténetté vált együttműködése 2016 júliusában kezdődött. A jelenlegi projekt fókuszában - amellyel a nemzetközi verseny döntőjébe került az ügynökség - a 'Profession.hu - állások azonnal' applikáció még hatékonyabbá tétele állt.
Az álláspiacon vezetőnek számító mobilapplikáció összetett és testreszabható keresési - szűrési - lehetőségeket biztosít, és a találatok könnyen megoszthatóak a közösségi médiában. A Klikkmánia által lefuttatott kampány fő célja az volt, hogy újrastrukturálja ennek az applikációnak a stratégiáját. A kihívás abban rejlett, hogy ezt az igen népszerű alkalmazást még többen töltsék le, és még több forgalmat sikerüljön generálni.
A különböző kampány típusok futtatásával, a célzás (targetálás) precíz beállításaival igyekeztek elérni a Klikkmánia munkatársai, Besenyei Ildikó Noémi és Solcz Tamás a legideálisabb CPA (cost-per-action), azaz egy konverzióra eső költség értéket. Amellett, hogy különböző alkalmazáskampány típusokat futtattak, ennek keretében a jelenleg elérhető összes kreatív elemeket tesztelték, target CPA ajánlati stratégiát, és dinamikus remarketing kampányt is használtak. A hazai álláskeresési szektor jellemzője, hogy rendkívül nagy a verseny, így újszerű és magas szintű megoldások kombinációját kellett összehangolni az eredmény eléréséhez, emellett végig monitorozni és finomhangolni a folyamatot.
Az új kampánystratégia kiemelkedően sikeresnek bizonyult: 180%-os hatékonyságnövekedést ért el a konverziós eredmények terén a 8 hónapos időszak végén. A konverziós arány 5,4 %-al emelkedett, a visszafordulási arány pedig 18,28 %-al javult. A pályamunkaként beadott rendkívül innovatív kampány leírását, valamint az eredmények összegzését értékelte a Google Partner ügynökségek legrangosabb európai versenyének zsűrije is. Az EMEA Premier Partner Awards 2019-es finalistáinak listájában jelenleg így egyedüli magyar cégként szerepel a Klikkmánia.
Kapcsolódó cikkek
- A Klikkmánia az EMEA Premier Partner Awards dön tőjében
- Van értelme nyáron állást keresni?
- Új megjelenést kapott az egyik legnagyobb állásportál
- 15 év után kapott új arculatot a Profession.hu
- Álláskeresés mobiltelefonnal
- A magyar álláspiacot már az okostelefonok dominálják
- A cégvezetők úgy látják, alkalmazottaik fele elégedetlen a munkahelyével
- Az alkalmazottak fele elégedetlen munkahelyével
- Az IT szakemberek közel fele külföldre költözne egy jó állásért
- Új operatív igazgató a Klikkmániánál