Vállalkozó generáció
2019. szeptember 10.
Ötből négy egyetemista indítana saját vállalkozást, a legtöbben azért, hogy megvalósítsák önmagukat – derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) felméréséből. A kutatás szerint a diákok nagy része külföldön is kipróbálná magát, a legtöbben több évre vagy akár örökre is kint maradnának.
A Budapesti Metropolitan Egyetem negyedszer készítette el METU Index nevű kutatását, melynek keretében közel 300 egyetemi hallgatót kérdeztek meg munkavállalási és vállalkozási terveikről. A kutatást ebben az évben teljes egészében az egyetemen működő Marketing Műhely hallgatói tervezték meg és bonyolították le. A METU idén azt vizsgálta, az Y- és Z-generációs hallgatók hogyan tervezik karrierjüket – alkalmazottként vagy vállalkozóként, illetve itthon vagy külföldön.
Kapcsolódó cikkek
- A fogyasztó vagy a döntéshozó jár előrébb a digitális világban?
- Ki jár előrébb a digitális világban, a fogyasztó vagy a döntéshozó?
- A fogyasztók 82%-a habozás nélkül feketelistára tesz márkákat
- További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon
- A Schneider Electric kutatása szerint a fenntartható működésről alkotott önkép nem fedi a valóságot
- A vállalatok 70 százaléka nem tudja, mi kell a zöld működéshez
- Az e-kereskedők tovább növekedtek 2016 első félévében
- Dübörög az online szektor
- Maxus Hungary felmérése: fogyasztó és marketinges viszonya a technológiai újdonságok kapcsán
- Az IoT megoldások jelentik a jövőbeli siker kulcsát - a Vodafone IoT Barométer felmérése szerint