Okos eszközökkel, vidám kampánnyal indul a fűtési szerzon
2019. szeptember 8.
"Heat smart #LikeABosch". Ezzel a csatakiáltással tér vissza Shawn, a Bosch kiemelkedően sikeres nemzetközi imidzskampányának bajuszos IoT sztárja. A technológiák és szolgáltatások vezető szállítója az induló fűtési szezonhoz igazítva indítja útjára Shawn legújabb videóremekét. A videóban a rappelő IoT sztár épp egy utazásról érkezik meg otthonába, amely a Bosch hálózatba kapcsolt megoldásainak köszönhetően előre befűtve várja.
Shawn a már ismerősen csengő hip-hop zene kíséretében használja az EasyControl okos fűtésszabályozót, hogy egy okostelefon-alkalmazáson keresztül könnyedén beállítsa az egyes helyiségek hőmérsékletét – még mielőtt belépne a házba.
Kapcsolódó cikkek
- Izlandi jégvirág a Honortól
- Továbbgondolt IoT okosotthon-stratégia és szoftverfrissítés a Honortól
- A Fujitsu RunMyProcess védi az IoT-eszközök adatbiztonságát
- Az LG és a LUMI izgalmas jövőképet mutat be a 2019-es IFA-n
- A LUMI-val együttműködésben fejleszti tovább okosotthon-megoldásait az LG
- A Vodafone beindította NB-IoT hálózatát
- Megérkezett a jövő szenzorhálózata a Vodafone-tól
- A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást
- Automatizált, vezető nélküli parkolás okostelefonnal
- Új mesterségesintelligencia-központot nyit a Bosch