Az Accenture Interactive digitális támogatást nyújt a Louvre-nak
2019. augusztus 15.
Az évente több mint 10 millió látogatót vonzó párizsi Louvre az Accenture segítségével alakítja át digitális stratégiáját. A látogatói élmény növelését célul kitűző múzeum az Accenture Interactive közel 15 éve elindított pro bono társadalmi szerepvállalás programja keretében kap szakmai támogatást a vállalattól.
„A stratégiai tervezés középpontjában maga a látogató, a munkatársak, a tudósok és a kutatók állnak, akiknek igyekszünk a legújabb technológiai innovációkkal olyan egyedi élményt nyújtani, mint amilyen egyedi a múzeum maga” – nyilatkozta Claude Chaffiotte, az Accenture Interactive Franciaországért és Benelux államokért felelős ügyvezető igazgatója.
A stratégiai tervben meghatározott három fő célkitűzés:
- a látogatóknak nyújtott élmények gazdagítása a Louvre felkeresése előtt, közben és után;
- a munkatársak és a látogatók közötti interakciót és az eredményesebb múzeumi munkavégzést segítő eszközök fejlesztése;
- a tudásmegosztás ösztönzése, a Louvre művészeti gyűjteményeinek bemutatása a közvélemény, a tudósok és a kutatói közösség számára – személyesen a múzeumban és az interneten keresztül.
Az Accenture és az Accenture Foundation 2001 óta bocsátja szakértelmét és erőforrásait a múzeum rendelkezésére a stratégiai fejlesztés, a projektirányítás, a műszaki innováció és az élménytervezés kritikus területein. Eddig támogatást nyújtott a múzeum weboldalának átdolgozásában, az új jegyértékesítési rendszer bevezetésében és mobilalkalmazásának fejlesztésében, de pl. a kiterjesztett valóságot is segítségül hívja a Petite Galérie bemutatásához.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre többe kerül a pénzügyi szolgáltatóknak az internetes bűnözés elleni védekezés
- 2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!
- A vállalaton belüli egyenlőség a munkahelyi innováció katalizátora
- Közeledik a „posztdigitális” korszak
- A munkavállalók nagy része nyitott arra, hogy adatokat gyűjtsenek róla és munkájáról
- Fontos a munkavállalói adatok felelősségteljes kezelése
- A vállalatok csupán 30%-a bízik az internet biztonságában
- A kiberbűnözés 5 200 milliárd dollár kárt okozhat a vállalatoknak a következő öt évben
- Accenture felmérés: idén az Y generáció költi a legtöbb pénzt a karácsonyi vásárlás során
- Az Accenture végzett az első helyen a Thomson Reuters ranglistáján