Egy magyar kampány két díjat is nyert Cannes-ban
2019. június 27.
Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában. A kezdeményezéshez több mint 35 közéleti személyiség csatlakozott, a projektet 30 000 nevezésből választották be a legjobb reklámok közé. A megvalósításában a Wavemaker, az Umbrella és a Sans Cliché működött közre.
Két bronz oroszlánt nyert a rangos Cannes Lions fesztiválon a „Nyitott polcok” reklámkampány. Az Írók boltja és az olvasás népszerűsítése céljából életre hívott kezdeményezést Média és Social kategóriában díjazta a szakmai zsűri. A projekt keretében több mint 35 ismert közéleti személyiség, írók, költők, zenészek, színészek, rendezők, újságírók és gasztronómiai szakemberek engedtek bepillantást könyvespolcaikba kedvenc műveikkel – többek között Mautner Zsófi, Farkas Roland Wolfie a Punnany Massifból, Vámos Miklós és Fábián Janka –, akárcsak, ha vendégségbe mennénk hozzájuk. Az így bemutatott gyűjteményeket és irodalmi alkotásokat a rajongók a www.nyitottpolcok.hu oldalon tekinthették meg, azokat a szerzeményeket pedig, amelyek megtalálhatóak az irodalmi ékszerdoboz kínálatában, meg is vásárolhatták online, így támogatva a tágabb olvasóközönség megszólítását.
„Óriási elismerés, hogy a kampányt a legnagyobb szakmai fesztiválon is díjazta a zsűri, ahol a legkomolyabb nemzetközi kreatív ügynökségek alkotásaival versenyzett. A projekt összesen 30 000 nevezés közül 4 kategóriában került shortlistre, amiből 2-őt szerencsésen díjra is váltott” – mondta Jedlicska Márton, a Wavemaker kreatív igazgatója.
A nevezés alapjául szolgáló kisfilm:
A projekt ötletgazdája a Wavemaker Magyarország volt, a kivitelezést az Umbrella és a Sans Cliché segítette.
Kapcsolódó cikkek
- Tesztelt magad az AXE kúlságmérőjével!
- Az AXE Ice Chill interaktív tesztjével most kiderül, ki kúl, és ki tolja túl!
- Több marketingszakmai megmérettetésen is előkelő helyezést ért el a Libri-Bookline
- Értékelte a kreatív szakma a Libri és a Bookline kampányait
- Figyelemfelhívó Huawei kampány
- Az érzékeinkkel játszik a mesterséges intelligencia
- A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?
- Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
- Tarol a Viber felhasználók között a Cewe chatbot kampánya!
- Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért