Tesztelt magad az AXE kúlságmérőjével!
2019. június 25.
Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával, az AXE Ice Chill kúlságmérőkkel.
A márkázott megállók legérdekesebb elemei az interaktív LCD panelek, amiken - az egyre népszerűbb szavazós felületeket tovább gondolva - egy öt kérdésből álló tesztet tölthetünk ki. Az interaktív felületen képpárokat kapunk egymás után, nekünk pedig csak rá kell bökni arra a tárgyra, amit kúlabbnak vélünk! A válaszok leadása után egy nullától ötig tartó skálán láthatjuk az eredményt, sőt, szöveges jellemzést is kapunk kúlságszintünkről tippekkel kiegészítve.
Az AXE Ice Chill kúlságmérőkön az AXE ügynöksége, az ACG dolgozott, a felületet pedig a JCDecaux adta a kampányhoz.
A kampányról készült kisfilm:
Kapcsolódó cikkek
- Az AXE Ice Chill interaktív tesztjével most kiderül, ki kúl, és ki tolja túl!
- Több marketingszakmai megmérettetésen is előkelő helyezést ért el a Libri-Bookline
- Értékelte a kreatív szakma a Libri és a Bookline kampányait
- Figyelemfelhívó Huawei kampány
- Az érzékeinkkel játszik a mesterséges intelligencia
- A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?
- Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
- Tarol a Viber felhasználók között a Cewe chatbot kampánya!
- Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Internet Hotline: 2011 óta több mint négyezer online bejelentés nyomán intézkedtek