A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében a Magic Quadrant felmérése szerint
2019. május 20.
A Fujitsu bejelentette, hogy a „Vezetők* szegmensében kapott helyet a menedzselt mobilszolgáltatások (Managed Mobility Services, MMS) globális piacáról készült Gartner Magic Quadrant felmérésben**.
A Fujitsu mobileszközök üzemeltetésére és védelmére, valamint a mobilfelhasználók támogatására kidolgozott nagyvállalati kategóriájú, felhőalapú moduláris szolgáltatása segít a nagyvállalatoknak kiaknázni a produktivitásukban rejlő lehetőségeket, megvalósítani mobilstratégiájukat, tökéletesen mobilizálni akár a kényes üzleti alkalmazásokat és érvényesíteni a saját eszközök munkacélú használatára (BYOD) vonatkozó szabályokat.
A Fujitsu szolgáltatáskínálatában szerepel személyazonosság-kezelés, egyszeres bejelentkezés, nagyvállalati fájlmegosztás és -szinkronizálás, felhőalapú, SaaS és helyszíni szolgáltatásnyújtás, valamint üzemeltetési és helpdesk-szolgáltatás. A fejlett munkahelyi megoldások (pl. Microsoft InTune, VMware Workspace One és Citrix End Point Management) Workplace Anywhere megoldásokkal teljes körűen összehangolt bevezetése és üzemeltetése terén szerzett szakértelmével a Fujitsu kiemelkedik a piaci tömegből.
A Fujitsu menedzselt mobilszolgáltatási portfólióját folyamatosan továbbfejlesztjük az új technológiák, köztük a mesterséges intelligencia (MI) és a robotalapú folyamatautomatizáció (RPA) támogatására létrehozott kiválóságközpontok technológiai innovációival. A Fujitsu ügyfelei további előnyökhöz jutnak a vállalat digitális átalakítási központjaiból (Digital Transformation Centers), ahol a Fujitsu és partnerei iparági és technológiai szakértelmüket kamatoztatva dolgoznak a konkrét kihívások legyőzésén a Fujitsu bevált, egyedülálló Human Centric Experience Design (HXD) módszertana alapján.
A Fujitsu digitális munkahely-szolgáltatásai részeként nyújtja a menedzselt mobilszolgáltatásokat, amelyek keretében jelenleg több mint 1,1 millió okoseszközt üzemeltet aktívan. A Fujitsu által üzemeltetett eszközök teljes száma – elsősorban az európai ügyfeleknek köszönhetően – mintegy 21%-kal nőtt az elmúlt 12 hónapban.
Martin Smithen, a Fujitsu Digital Workplace Services EMEIA-régióbeli vezetője szerint „a szervezeteknek olyan mobil megoldásokra van szükségük, amelyek lépést tartanak az egyre komplexebb és egyre kevésbé szabványos környezet változásaival, ugyanakkor megbízhatóan védik adataikat. Úgy gondoljuk, hogy a menedzselt mobilszolgáltatások globális piacáról készített legújabb Gartner Magic Quadrant felmérésben szerzett ’Vezető’ besorolásunk elismeri törekvésünket ügyfeleink változó igényeinek következetes (túl)teljesítésére, és egyben azt is jelenti, hogy kezdenek megtérülni beruházásaink az új technológiák, például az MI és az RPA alkalmazása terén.”
„A jelentést alátámasztó precíz kutatási folyamatban értékelt ügyfélreferenciák bizonyítják, hogy mind portfóliónk, mind a közös alkotásra irányuló ’co-creation’ szemléletünk világszerte kedvező fogadtatásra talál a különféle iparágak szereplőinél. Ügyfeleink is elismerik azt a jövőképet és innovációt, amely révén a dolgozók önálló munkavégzésén és a nekik nyújtott felhasználói élmény javításán keresztül növeljük a vállalatuk által megteremtett üzleti értéket” – tette hozzá Smithen.
A Gartner módszertanáról és a Gartner Magic Quadrantról:
Felelősségkorlátozás: A Gartner a kutatási kiadványaiban bemutatott szállítók, termékek vagy szolgáltatások egyikét sem kívánja támogatni, és nem ad olyan értelmű tanácsot a felhasználóknak, hogy csak a legjobb besorolást elért vagy más megjelölést kapott szállítóktól vásároljanak. A Gartner kutatási kiadványai a Gartner kutatási szervezetének véleményét tükrözik és nem értelmezhetők ténymegállapításként. Kutatási eredményeit illetően a Gartner teljes mértékben kizár mindennemű kifejezett vagy beleértett szavatosságot, a forgalmazhatóságra, illetve adott célra való alkalmasságot is beleértve.
____________
* A Gartner szerint: „A ‘Vezetőknek’ bizonyítaniuk kell, hogy fejlesztettek olyan rendszereket és erőforrásokat, illetve befektettek olyan rendszerekbe és erőforrásokba, amelyek képesek kiszolgálni a piac növekvő szükségleteit. Ide tartozik az eszközspecifikus kétirányú logisztika, az ügyfél tulajdonában lévő EMM-instanciák kezelése, a mobil alkalmazásfejlesztés, továbbá a mobilitás igény szerinti integrálása az üzleti folyamatokba. A Vezetőknek következetesen tovább kell fejleszteniük meglévő szolgáltatásaikat a folyamatosan változó használati forgatókönyvek igénye szerint, hogy megbízhatóan tudjanak nagyvállalati szintű teljesítést és szolgáltatásmenedzsmentet biztosítani. A Vezetőknek bizonyított műszaki szakértelemmel kell rendelkezniük, és képesnek kell lenniük a kiterjedt és mélyreható ügyféligények kiszolgálására”.
** A Gartner által 2019. április 12-én közzétett Magic Quadrant felmerés 13 menedzselt mobilitási szolgáltatásokat nyújtó globális vállalatot vizsgált. Szerzői Katja Ruud, Leif-Olof Wallin, Dionisio Zumerle és Bill Menezes elemzők. A Gartner szerint a lefedett szolgáltatások köre kiterjedt azokra a szállító által nyújtott informatikai és üzleti folyamatokat támogató szolgáltatásokra, amelyekre a mobileszközök, a mobil hálózati szolgáltatások, a kapcsolódó felügyeleti rendszerek és a mobilalkalmazások tervezéséhez, beszerzéséhez, biztosításához, aktiválásához, felügyeletéhez és támogatásához van szükség. A Gartner ügyfelei innen tölthetik le a jelentés teljes szövegét.
Kapcsolódó cikkek
- Új operatív igazgató a Klikkmániánál
- A Fujitsu és a Veeam együtt egyszerűsítik a mentést és a visszaállítást
- Közel 46 millió forint sorsáról dönthetnek a MagNet ügyfelei
- A Magyar Telekom 2019. első negyedéves eredményei
- Kimagasló árbevétel-növekedés és gyorsuló hálózatfejlesztési átadások a UPC-nél
- Látványos növekedés és gyarapodó ügyfélszám a UPC-nél
- Közzétette első negyedéves eredménybeszámolóját az LG
- Nálunk kezdi kelet-európai terjeszkedését az IT Genetics
- Növekedés jellemezte a Huawei első negyedévét
- Növekedéssel kezdte az évet a Huawei