A Marketing Summit Hungary szakĂ©rtĆi összeĂĄllĂtottĂĄk a szakma kihĂvĂĄsait
2019. mĂĄjus 6.
ÖsszegyƱltek a marketingszakma „nagyágyúi”, hogy közösen gyƱjtsék össze a szakma aktuális és jövĆbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezĆi azonban továbbra is gyƱjtik a kihívásokat, melyeket összegezve Marketing Challenge List 2019 néven fognak nyilvánosságra hozni. A lista a konferencia programalkotási folyamatának alapját képezi.
A Marketing Summit Program Hub-on Magyarország vezetĆ szakemberei közösen összegyƱjtötték a marketingszakma aktuális és jövĆbeni kihívásait. Az ott elhangzottak alapján – többek között - az alábbi témacsoportok rajzolódtak ki:
- A marketing szerepe ma és a szakma jövĆbeni kihívásai: Sales vagy marketing? Mi a feladat, hol a határ a területek között, merre fejlĆdjön a szervezet, illetve maga a marketingvezetĆ?
- Szükség lesz-e marketingre, marketingesre az automatizált jövĆben? Ha igen, mihez értsen a jövĆ szakembere? Hol lesz a szerepe a kreativitásnak?
- Munkáltatói márkaépítés: Hogyan szerezzük meg, és még inkább hogyan tartsuk meg az értékes szaktudást a marketing szervezetben? Hogyan kezeljük a kiégést, és az elvándorlást?
- Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésre, értékesítési formákra és csatornákra: Hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
- Melyek a mƱködĆ omnichannel marketing megoldások? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval?
- Márkaépítési kihívások: Hogyan lépjünk magyar márkaként nemzetközi piacra? Milyen a jó árstratégia? Hogyan építhetünk márkát a célcsoportok passzivitása, érdektelensége esetén? Mit várnak a márkáktól az új generációk?
- Adatok minĆségi, hatékony és jogszerƱ elemzési és felhasználási kérdései: Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minĆségi felhasználásában? Hogyan tudom felhasználni a big datát a tervezéshez?
- Médiatervezés aktuális kérdései: Hogyan allokáljuk az erĆforrásainkat? Hogyan mérjük a média hatékonyságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? A médiatervezés technikai kihívásai
- Influencerek: Hogyan illeszthetĆek bele a kommunikációba, hogyan alkalmazhatóak a szolgáltatási szektorban?
- CSR: Hogyan csinálhatunk hasznos, mérhetĆ és tartalmas CSR kampányokat?
- Eszközspecifikus kihívások: Mikor melyik digitális marketingeszközt használjuk? Például a chatbot mire jó és mire nem? Hogyan használjuk AR/VR/Hologramot? Digitális OHH már spájzban van? Okoseszközök a mindennapokban az új reklámfelületek?
A programalkotói eseményen a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai, valamint a marketing célokra legtöbbet költĆ iparágak (gyógyászat, gyógyhatású készítmény, kereskedelem, élelmiszer, szépségápolás, pénzintézet-, biztosítótársaság, kultúra, szabadidĆ, szórakozás, ital, közlekedési eszközök) legnagyobb hirdetĆinek marketing - és kommunikációs vezetĆi vettek részt.
A Marketing Summit Hungary szervezĆi – a Magyar Marketing Szövetség, a Positive Adamsky és a Marketing&Média– továbbra is gyƱjtik a kihívásokat, ezért arra buzdítják a marketing és kommunikációs iparágban dolgozókat, hogy küldjenek be olyan témákat, amelyek a legjobban foglalkoztatják Ćket. A kihívásokat a challenge@marketingsummit.hu email címre várják.
Az összegyƱjtött kihívásokat Marketing Challenge List 2019 néven fogják nyilvánosságra hozni május végén.
Az eseményre már lehet regisztrálni a https://marketingsummit.hu/ oldalon, a konferencia programbejelentése pedig június 3-tól várható.
A Marketing Summit Hungary az idei évben új helyszínen, az Erzsébet téri Akvárium Klubban és új idĆpontban, szeptember 12-én kerül megrendezésre.
A Programalkotó csoport tagjai:
- Baka László: eMAG, marketing kommunikációs menedzser
- Bánki Anita, Magyar Posta Zrt., marketingkommunikációs igazgató
- Bene Nikoletta: SPAR Magyarország, marketing vezetĆ
- Budaházy Péter: Helia-D Kft., ügyvezetĆ igazgató
- Danks Emese: Magyar Döntéshozók Klubja, alapító tag
- Dezse Boglárka: Béres Gyógyszertár Zrt., marketing vezetĆ
- Diószegi Ágnes: Neckermann Magyarország, marketingigazgató
- Dudás Krisztina: MikroCredit Zrt., marketingigazgató
- Fedor Mariann: Cofidis, marketing vezetĆ
- Gábor Andrea: Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., marketingigazgató
- Horváth GergĆ: Nissan Sales CEE Kft., PR&Marketing menedzser
- Iski István: Invitel Zrt., marketingigazgató
- Jákó Eszter: MVM Zrt., kommunikációs igazgató
- Katona Norbert: Szerencsejáték Zrt., értékesítést támogató osztályvezetĆ
- Kelemen-TƱz Gabriella: Renault Hungária, marketing manager
- Laczkó-Jónás Ivett: Berlin-Chemie, marketing manager
- Németh Ottó: Henkel, general manager
- Oláh Péter: Lego, senior marketing manager HU/RO/ADR/BUL
- Szilva Mónika: Nestlé, fogyasztói marketing vezetĆ
- Turgonyi Szabolcs: MKB Bank Zrt., fĆosztályvezetĆ
- van der Wildt Nikolett: Szentkirályi-kékkúti Ásványvíz Kft./MagyarüdítĆ Kft., marketingigazgató
KapcsolĂłdĂł cikkek
- Több nagymårka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
- MĂĄr lehet pĂĄlyĂĄzni az MMSZ VĂĄrosmarketing DĂjĂĄra
- Ătödször is lesz fĆvĂĄrosa a vĂĄrosmarketingnek
- Ăprilisban indul a Digital Masters 2019-es Ă©vfolyama
- Digitålis mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség
- Több kell, mint naprakész szakmai tudås
- Ezek a vĂĄrhatĂł 2019-es marketing trendek
- Kelet-eurĂłpai partnert vĂĄlasztott a Facebook
- Ćk a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei
- FolytatĂłdhat a nevezĂ©s â hosszabbĂt âAz Ăv Honlapjaâ pĂĄlyĂĄzat!