A Marketing Summit Hungary szakĂ©rtƑi összeĂĄllĂ­tottĂĄk a szakma kihĂ­vĂĄsait

ÖsszegyƱltek a marketingszakma „nagyágyúi”, hogy közösen gyƱjtsék össze a szakma aktuális és jövƑbeni kihívásait. A Marketing Summit Hungary szervezƑi azonban továbbra is gyƱjtik a kihívásokat, melyeket összegezve Marketing Challenge List 2019 néven fognak nyilvánosságra hozni. A lista a konferencia programalkotási folyamatának alapját képezi.

A Marketing Summit Program Hub-on Magyarország vezetƑ szakemberei közösen összegyƱjtötték a marketingszakma aktuális és jövƑbeni kihívásait. Az ott elhangzottak alapján – többek között - az alábbi témacsoportok rajzolódtak ki: 

  • A marketing szerepe ma és a szakma jövƑbeni kihívásai: Sales vagy marketing? Mi a feladat, hol a határ a területek között, merre fejlƑdjön a szervezet, illetve maga a marketingvezetƑ? 
  • Szükség lesz-e marketingre, marketingesre az automatizált jövƑben? Ha igen, mihez értsen a jövƑ szakembere?  Hol lesz a szerepe a kreativitásnak?
  • Munkáltatói márkaépítés: Hogyan szerezzük meg, és még inkább hogyan tartsuk meg az értékes szaktudást a marketing szervezetben? Hogyan kezeljük a kiégést, és az elvándorlást? 
  • Digitalizáció hatása a fogyasztói döntésre, értékesítési formákra és csatornákra: Hol és hogyan vásárol a fogyasztó?
  • Melyek a mƱködƑ omnichannel marketing megoldások? Hogyan lehet direkt kapcsolatot kiépíteni és fenntartani a fogyasztóval?
  • Márkaépítési kihívások: Hogyan lépjünk magyar márkaként nemzetközi piacra? Milyen a jó árstratégia? Hogyan építhetünk márkát a célcsoportok passzivitása, érdektelensége esetén? Mit várnak a márkáktól az új generációk? 
  • Adatok minƑségi, hatékony és jogszerƱ elemzési és felhasználási kérdései: Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minƑségi felhasználásában? Hogyan tudom felhasználni a big datát a tervezéshez?
  • Médiatervezés aktuális kérdései: Hogyan allokáljuk az erƑforrásainkat? Hogyan mérjük a média hatékonyságát? Hogyan határozzam meg a KPI-okat? A médiatervezés technikai kihívásai
  • Influencerek: Hogyan illeszthetƑek bele a kommunikációba, hogyan alkalmazhatóak a szolgáltatási szektorban? 
  • CSR: Hogyan csinálhatunk hasznos, mérhetƑ és tartalmas CSR kampányokat?
  • Eszközspecifikus kihívások: Mikor melyik digitális marketingeszközt használjuk? Például a chatbot mire jó és mire nem? Hogyan használjuk AR/VR/Hologramot? Digitális OHH már spájzban van? Okoseszközök a mindennapokban az új reklámfelületek? 

 

 

A programalkotói eseményen a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai, valamint a marketing célokra legtöbbet költƑ iparágak (gyógyászat, gyógyhatású készítmény, kereskedelem, élelmiszer, szépségápolás, pénzintézet-, biztosítótársaság, kultúra, szabadidƑ, szórakozás, ital, közlekedési eszközök) legnagyobb hirdetƑinek marketing - és kommunikációs vezetƑi vettek részt. 

 

A Marketing Summit Hungary szervezƑi – a Magyar Marketing Szövetség, a Positive Adamsky és a Marketing&Média– továbbra is gyƱjtik a kihívásokat, ezért arra buzdítják a marketing és kommunikációs iparágban dolgozókat, hogy küldjenek be olyan témákat, amelyek a legjobban foglalkoztatják Ƒket. A kihívásokat a challenge@marketingsummit.hu email címre várják. 

 

Az összegyƱjtött kihívásokat Marketing Challenge List 2019 néven fogják nyilvánosságra hozni május végén. 

 

Az eseményre már lehet regisztrálni a https://marketingsummit.hu/ oldalon, a konferencia programbejelentése pedig június 3-tól várható. 

 

A Marketing Summit Hungary az idei évben új helyszínen, az Erzsébet téri Akvárium Klubban és új idƑpontban, szeptember 12-én kerül megrendezésre.

 

A Programalkotó csoport tagjai:

  • Baka László: eMAG, marketing kommunikációs menedzser
  • Bánki Anita, Magyar Posta Zrt., marketingkommunikációs igazgató
  • Bene Nikoletta: SPAR Magyarország, marketing vezetƑ
  • Budaházy Péter: Helia-D Kft., ügyvezetƑ igazgató
  • Danks Emese: Magyar Döntéshozók Klubja, alapító tag
  • Dezse Boglárka: Béres Gyógyszertár Zrt., marketing vezetƑ
  • Diószegi Ágnes: Neckermann Magyarország, marketingigazgató
  • Dudás Krisztina: MikroCredit Zrt., marketingigazgató
  • Fedor Mariann: Cofidis, marketing vezetƑ
  • Gábor Andrea: Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., marketingigazgató
  • Horváth GergƑ: Nissan Sales CEE Kft., PR&Marketing menedzser
  • Iski István: Invitel Zrt., marketingigazgató
  • Jákó Eszter: MVM Zrt., kommunikációs igazgató
  • Katona Norbert: Szerencsejáték Zrt., értékesítést támogató osztályvezetƑ
  • Kelemen-TƱz Gabriella: Renault Hungária, marketing manager
  • Laczkó-Jónás Ivett: Berlin-Chemie, marketing manager
  • Németh Ottó: Henkel, general manager
  • Oláh Péter: Lego, senior marketing manager HU/RO/ADR/BUL 
  • Szilva Mónika: Nestlé, fogyasztói marketing vezetƑ
  • Turgonyi Szabolcs: MKB Bank Zrt., fƑosztályvezetƑ
  • van der Wildt Nikolett: Szentkirályi-kékkúti Ásványvíz Kft./MagyarüdítƑ Kft., marketingigazgató
 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł