A digitális kommunikációs iparág növekedésével bővül az IAB Hungary tagsága is
2019. április 4.
2018 ősze óta folyamatosan bővül az IAB Hungary tagsága és immár 86 tagot számlál a hazai digitális szakmai szervezet.
Az IAB Hungary 2018 júliusától új keretek között működik, önálló tagsága, működési rendje jött létre, ahol a Magyar Reklámszövetség szervezetén belül az összes, digitális iparágat érintő kérdésben illetékes. Ennek a szakma iránt mutatott felelősségnek az egyik következménye, hogy 2018 nyara óta minden hónapban új tagokkal bővül a szervezet, így elmúlt hónapig már 12 új tag csatlakozott, akik számos részterület szaktudását hozzák a szervezetbe.
Az új tagok között megtalálhatóak kommunikációs tanácsadók, értékesítés-támogató szakértők, médiatulajdonosok és technológiai szolgáltatók is, ahogy kisebb és nagyobb vállalkozások is, akiknek a listája a következő:
- 1080 P Solution
- Café Communication
- Chiro Marketing
- Growww Digital
- Kantar Media
- Mediator
- Net Média Kiadó
- Nilsimedia
- Positive by Hinora
- Post for Rent
- Special Effect Media
- Star Network
Sopov István elmondta, hogy “nagyon inspiráló olyan szervezetet irányítani, amit keresnek a cégek, tagjaivá akarnak válni – ez vezethet el minket mind több megfogalmazott ötlet és feladat sikeres magvalósításához! A célunk, hogy az IAB Hungary otthonává váljon több olyan digitális részterület szakértőinek, vállalatainak ahol szakmai konzultációk, háttéranyagok, eszmecserék teremtésére van lehetőség. Az IAB Hungary a platformja kíván lenni minden olyan szolgáltatásnak, amely a digitális eszköztárat használja, legyen az az adatelemzés, feldolgozás vagy éppen a kreatív megvalósítások területe. Várjuk sorainkba a hirdetés mellett a service design, termékfejlesztés, vagy éppen a employer branding témakörében érintett szakembereket, vállalatokat.”
Ugyanebben az időszakban két vállalkozás tagsága megszűnt a szervezetben, így a Revescore és az Indamédia már nem tagja az IAB Hungary szervezetnek. Az IAB Hungary bizonyos abban, hogy a következő hónapokban további tagokkal bővül majd a szervezet, hiszen újabb projektek indulnak, így már fut a végzős egyetemistáknak szóló szakdolgozat-verseny, hamarosan várhatóak a digitális videó alkalmazásokról szóló kisokos, a programmatic rendszerek adathasználati kereteiről szóló elemzés, valamint az influencer marketinget értelmező kiadvány.
” Akkor leszünk képesek a tagjainknak értéket teremteni, ha arra figyelünk, hogy milyen problémák előtt állnak, éppen ezért támogatjuk, hogy 2019-ben nagy hangsúlyt kapjon a display reklámok hatékonyságának, hasznosságának a bemutatása, folyamatos kommunikálása” – tette még hozzá Sopov István, az IAB Hungary idén újraválasztott elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Bővül az IAB Hungary – új tagok lépnek be a szervezetbe
- A digitális reklámköltés alakulása
- Az IAB Taggyűlése újraválasztotta Sopov Istvánt elnöknek
- Tisztújítás az IAB Hungarynál
- 2017 végére nőtt a digitális reklámbevétel
- IAB NORI: 9,4%-os növekedést ért el a hazai digitális reklámipar 2017 Q3-ban
- A hazai reklámpiacot erősíti az SAP
- Belépett az IAB-be az SAP
- Az IAB Hungarynak új ügyvezetője van
- Új ügyvezető a magyar IAB-nál