Együtt a kereskedelmi piac vezető szakemberei
2019. április 3.
Az Euronics is nagy bejelentést tett a közelmúltban nyilvánossá vált kereskedelmi fúzió híre után: a műszaki piac tapasztalatát egyesíti a cégben!
Az elmúlt években a vállalat vezetése tudatosan alakította át a menedzsmentet, 2019-ben pedig az Euronics márka teljes imidzsváltását tűzte ki célul. A több éven át zajló, belső megújulási folyamatoknak köszönhetően a kereskedelmi piac kiváló vezetői egyesítik erőiket.
Az Euronics is egyesít, de másképp
Az összesen több mint 100 év tapasztalattal rendelkező Euronics csapat (a fotón balról jobbra), Hunyady László, marketing és értékesítési igazgató, Zentai Gergely, műszaki igazgató, Fazekas Zsolt, alapító-tulajdonos, Fazekas Bálint, nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgató, Dr. Sándor Lilian, gazdasági és jogi igazgató, Rohrböck András, beszerzési igazgató, Tóth József, logisztikai igazgató, Juhász Szabolcs, hitel és egyéb szolgáltatások igazgató, Kóbor Attila, informatikai igazgató a vállalat 1250 dolgozójával együttműködve valósítja meg a 2019-es terveket.
„Büszkék vagyunk rá, hogy olyan hazai és nemzetközi tapasztalattal rendelkező kollégák kerültek az Euronics élére, akiknek tudása, hozzáértése alapozta meg a cég fennállásának legnagyobb árbevétel-növekedését, ezáltal vállalatunk piaci pozíciója tovább erősödik. Erőinket tehát nem kereskedelmi fúzióval, hanem belső megújulás révén egyesítettük, egységesítettük.” – nyilatkozta Hunyady László a bejelentés kapcsán.
Az egységesítéssel a 2019-es megújulási lépések hatásai hamarosan országszerte is érezhetők lesznek.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB Kft. ügyvezetője, Taira-Julia Lammi az év külföldi vállalatvezetője
- Idén az ABB Kft. vezetője kapta “Az év külföldi vállalatvezetője” díjat
- Az Euronics is egyesít: több mint 100 év tapasztalatát gyűjti egy fedél alá
- A Liferay ismét a Magic Quadrant kiadvány élmezőnyében
- A Huawei minden üzletága növekedni tudott 2018-ban
- Erős évet zárt a Huawei
- Az OTT-One árbevétele közel 50, nettó eredménye pedig több mint 90 százalékkal nőtt 2018-ban
- A Schneider Electric a jövő mérnökeibe fektet
- MagyarBrands díjas a Cellum
- A Codecool lett az év legsikeresebb hazai ICT cége