Hol költenek sokat, és hol kevesebbet telekommunikációra
2019. március 5.
A GKI a meglévő, 2017-es statisztikai adatok alapján megbecsülte, hogy 2018-ban az egyes településeken miként alakul a magyar lakosság telekommunikációs költése (szolgáltatások és készülékek) egy dinamikusan bővülő gazdasági környezetben. Az egy főre vetített telekommunikációs kiadás tekintetében az ország gazdagabb, illetve magasabb jövedelmű észak-nyugati része (Nyugat-Dunántúl és Közép-Dunántúl régiók), valamint a főváros és észak-nyugati agglomerációja emelkedik ki az országból, a fővárosban pedig az I., a II., az V. és a XII. kerület.
Kapcsolódó cikkek
- Jön a IV. Magyar Marketing Fesztivál
- Negyedik alkalommal rendezik meg a Magyar Marketing Fesztivált
- Azokat az IT kompetenciákat keresik leginkább a cégek, amelyek pár éve még nem is léteztek
- Még nem áll készen a pénzügyi szektor az AI alkalmazására
- Öt megatrend, ami a munka világát befolyásolja
- Több kell, mint naprakész szakmai tudás
- Ezek a várható 2019-es marketing trendek
- Schneider Electric: ezek lesznek 2019 meghatározó technológiai trendjei
- Öt trend, amely a digitális ügyfélélményt formálja
- Az Apple ellopta a CES marketingjét