Még nagyobb figyelmet kapnak az idő szempontjából kritikus szállítmányok
2019. február 15.
Az ipari ellátási láncokhoz kapcsolódó szolgáltatások globális szállítójaként ismert GEFCO Csoport, mely vezető helyen áll Európában az autóipari logisztikában, bejelentette a Mission Control Centre (MCC) nevű amszterdami létesítményének megnyitását. Innen irányítják majd globális szinten az időkritikus szállítmányok kezelését (Time Critical Solutions, TCS). A központ a hét minden napján, 0-24-ig első osztályú szolgáltatást nyújt a GEFCO ügyfeleinek világszerte, valamint támogatja a vállalat TCS csapatát és partnereit.
Bővülő és folyamatosan fejlődő szakértelem az időkritikus szállítmányok hatékony kezelésére
A GEFCO szállítmányozási részlege az időkritikus ügyletek globális hálózatát irányítja, miközben helyi szinten dolgozik az ügyfelekkel, hogy menedzselje mind a tervezett, mind a nem tervezett, előre nem látható sürgős szállítmányokat. A most létrehozott MCC központ célja, hogy a GEFCO vállalati hitvallásához– Infitinte Proximity – hűen biztosítsa a partneri kapcsolatot és az integrált megoldásokat. Az új szolgáltatások valódi hozzáadott értéket jelentenek az ügyfelek üzleti tevékenységéhez.
A GEFCO TCS szolgáltatásaival azonnal képes reagálni az ügyfelek sürgős igényeire átfogó, globális és gyors légi szállítási megoldásokat nyújtva, miközben teljes átláthatóságot biztosít a szállítmányozás egész ideje alatt.
Az MCC felügyel minden, a GEFCO innovatív globális informatikai rendszerében foglalt TCS szállítmányozást, hogy a vállalat partnereivel együttműködve teljesíteni tudja a legnagyobb kihívást jelentő igényeket is. A központ a globális szállítmányokra való mélyebb rálátással támogatja a GEFCO helyi, operatív TCS csapatait, hogy minél gyorsabb és proaktívabb szolgáltatást nyújtson. Az MCC egyetlen kapcsolati pontként is működik majd a globális ügyfelek részére, valós idejű nyomon követési frissítéseket biztosítva a sürgősségi szállítmányokról a GEFCO világszintű lefedettségének és helyszíni szakértőinek segítségével.
Azonnal érezhető fejlődés
Az MCC létrejöttével a GEFCO által eddig is kínált megoldások még hatékonyabbá válnak. Az MCC időkritikus szállítmányozást felügyelő menedzsmentje már most értékvezérelt eredményeket biztosít a GEFCO autóipari partnereinek. Egy közelmúltbeli példa volt minderre, amikor Csehországból az USA-ba 48 órán belül megtörtént a Time Critical Cargo szállítás. Ez idő alatt egy charterjárat megszervezésétől kezdve az összes szükséges engedély beszerzéséig a kritikus küldemény háztól házig történő szállítása is lezajlott. Így az ügyfél időben hozzájutott a szükséges szállítmányhoz és elkerülte a gyártás megállásával járó extra költségeket.
Az új rendszer bevezetésével kapcsolatban Klaas Sybrandy, a GEFCO Szállítmányozás globális TCS-ért felelősigazgatója kiemelte: “Ez egy emlékezetes pillanat a gyorsan növekvő szállítmányozási részlegünkön. A Mission Control Centre jelentősen növeli vállalatunk hitelességét az időkritikus szállítmányok területén. Azzal, hogy a kiváló és tapasztalt MCC csapatunk folyamatosan figyeli a szállítmány útját, az összes időkritikus áru időben történő szállítását biztosítani tudjuk. Azon dolgozunk, hogy a lehető leggyorsabb megoldást találjuk meg minden tervezett és nem tervezett, akár vészhelyzeti szállítmányhoz.”
Az MCC csapatot Vincent Karber és Chantal von Loen fogja vezetni, akik mindketten széleskörű tapasztalattal rendelkeznek a TCS operációkban. Vincent 15 éves tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi szállítmányozásban, többek között a DHL Same Day szolgáltatásánál töltött be vezető pozíciókat, Chantal pedig a hollandiai TNT különleges szolgáltatásaiért volt felelős több mint 10 évig.
Az MCC bevezetése követi a TCS számára kidolgozott, nemrégiben bemutatott, innovatív hangvezérelt nyomkövető megoldást. A „TRACY ” olyan szállítmányozási ügyfelek számára lett kifejlesztve, akik nagy prioritású szállítmányok új generációs valós idejű felügyeletét igénylik olyan esetekben, ahol a sebesség és a hatékonyság rendkívül fontos.
A GEFCO egy „Ötletgyár” kezdeményezést is útjára indított, amelynek célja az innovatív munkavállalói projektek kiválasztása és a megfelelő források biztosítása a fejlesztésük támogatásához, valamint a cégen belüli új ötletek és kezdeményezések elősegítése.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA
- BILK - újabb raktárbővítés
- Logisztikai óriásokkal működik együtt az áruszállítók Ubere
- Mostantól azonnali ajánlatok is elérhetőek a Fuvar.hu-n
- Tovább növekszik a kereslet a BILK logisztikai kapacitásai iránt
- Globális együttműködés kezdődik a Mobile Industrial Robots és a Faurecia közt
- Elkezdődött az év legnagyobb logisztikai eseménye
- A GEFCO az első öt között végzett a „Legelégedettebb Gyakornok 2019” rangsorban
- Jó gyakornoknak lenni a GEFCO-nál
- Újabb raktárral bővült BILK és megkezdődött egy további fejlesztés