Partnerségre lép a magyar Eurosport és a Hosszabbítás.hu
2019. február 13.
Elindul az Eurosport Hungary és a Hosszabbítás.hu tartalmi és stratégiai együttműködése. A Hosszabbítás.hu ezentúl az eurosport.hosszabbitas.hu oldalon lesz elérhető, a megszokott színvonalú és bőségű tartalomszolgáltatás mellett kiegészülve az Eurosport exkluzív videóival és közvetítéseivel. A partneri együttműködés illeszkedik az Eurosport stratégiájába, melynek célja, hogy a rajongókhoz közelebb hozza kedvenc versenyeiket és sportolóikat, miközben helyi tartalmat nyújtson.
Az Eurosport szakmaiságának és minőségi elvárásainak megfelelő tartalmat a Hosszabbítás.hu stábja biztosítja. Az oldalt közel öt éve hozták létre az Eurosport kommentátorai, azzal a céllal, hogy a közvetítés közben elhangzottak – vagy akár az el nem hangzottak – elérhetőek legyenek az Eurosport magyar nézői számára is. A stáb azóta kiegészült különböző minőségi sportblogok szerzőivel és szakértő újságírókkal.
A híreket a csatornáról jól ismert kommentátorok szerkesztik és írják – a teniszt Szabó Gábor és Szántó Petra, a WTCR-t Lantos András, a kerékpárt pedig Bodnár Gergő. A Hosszabbítás.hu olyan komplex sportoldal, amely nemcsak az Eurosporton látható sportágakkal kapcsolatos híreket, anyagokat közöl, így ír például vízilabdáról (Takács Márton) vagy kézilabdáról is (Mártha Bence).
A partnerség révén az oldal kibővül az Eurosport exkluzív prémium tartalmaival, elsősorban – magyar nyelvű vagy magyar feliratos – rövid videókkal és közvetítésekkel.
„Az Eurosport-Hosszabbítás partnerség révén a sporttal tudjuk gazdagítani a Discovery csoport férfiaknak szóló hirdetési portfólióját. Ugyanakkor új lehetőségeket is teremt számunkra: a televízió után már az online térben is kínálunk ügyfeleink egyedi igényeire szabott hirdetéseket. Ezt tovább erősíti, hogy az eurosport.hosszabbitas.hu rengeteg lokális tartalma még vonzóbbá teszi az olvasók számára” – mondta Baron Ágnes, a Discovery márkapartnerségekért felelős vezetője.
Az eurosport.hosszabbitas.hu oldal hirdetéseit az Atmedia értékesíti. A weboldalon a klasszikus display hirdetések, rich media megoldások, PR megjelenések mellett a videótartalmaknál pre-, mid és post-roll hirdetések elhelyezésére is kínál megoldást a sales house, mint ahogy lehetőség van egyes kiemelt események – például Grand Slam tornák, a WTCC vagy a Tour de France versenyekről szóló tartalmak exkluzív szponzorációjára is.
„Örömmel vállaltuk a minőségi és jogtiszta sporttartalomra épülő új szolgáltató hirdetési felületeinek értékesítését. Az eurosport.hosszabbitas.hu egyedi, jól megkülönböztethető tematikus weboldal, amely exkluzív videós tartalmaival hamar vonzóvá válhat a hirdetők számára, és tovább bővíti kereskedőházunk tematikus kínálatát” – emelte ki Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A Tungsram az EIT Digitallal kötött együttműködési megállapodást
- Innovációs elitklubhoz csatlakozott a Tungsram
- Globális együttműködés kezdődik a Mobile Industrial Robots és a Faurecia közt
- Az LG és a Landing AI közösen dolgozik az AI-technológia integrációján és fejlesztésén
- Stratégiai együttműködésre lép az LG és a Landing AI
- Az LG és a Microsoft együttműködik a közlekedés jövőjéért
- Az LG és a Microsoft közösen forradalmasítja az autóipart
- Együttműködik a Sony és a Vodafone
- A Vodafone és a Sony Pictures összefog a fiatalok digitális jövőjéért
- Együttműködési megállapodás a Miskolci Egyetem és a Starters E-Components Generators Automotive Hungary Kft. között