Ăprilisban indul a Digital Masters 2019-es Ă©vfolyama
2019. februĂĄr 11.
Már lehet jelentkezni a digitális marketingszakma mesterkurzusára, ahol ismert oktatók mellett mentori programmal várják a jövĆ marketingeseit. A Digital Masters egy hónapon átívelĆ képzése a marketingszakemberek digitális tudásfejlesztését és a fiatal marketingesek digitális szakemberré válását szolgálja. A tavaszi kurzuson 20 témában 19 oktató vezetésével zajlanak az elĆadások és a gyakorlatok, amelyre maximum 40 fĆ jelentkezhet. A képzés ideje alatt a résztvevĆk folyamatosan kérhetik mentoraik iránymutatását. A Digital Masters digitális marketing akadémia 2. évfolyamát a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a POSITIVE by Hinora Group közösen szervezi.
A Digital Masters képzés szervezĆi azzal a céllal hívták életre az akadémiát, hogy a marketingben megkerülhetetlen technológiai folyamatokat, lehetĆségeket, digitális trendeket és megoldásokat a marketingtevékenységet végzĆk egy képzéssorozat keretében naprakészen, átfogóan megismerhessék, valamint elsajátítsák. Az akadémia olyan digitális mestereket kíván képezni, akik kreatív megoldást jelentenek egy szervezet online marketingjére.
„Minden szervezet, vállalat, illetve márka számára egyre fontosabb, hogy csapatában tudhasson olyan online marketing szakembereket, akik nem csak lekövetik a digitális világban rejlĆ, folyamatosan változó lehetĆségeket, hanem a gyakorlatban is képesek alkalmazni a digitális szaktudást. Valamint minden marketinges számára fontos, hogy naprakész és használható digitális tudással rendelkezzen, képben legyen az aktuális trendekkel, és azokat a napi munkája során is használni tudja. Bármilyen iparágban is dolgozzon a marketinges szakember (akár megbízói – akár, ügynökségi oldalon), a digitális transzformáció részét kell képezze munkájának. Ehhez adjuk meg a tudást és a szakmai stabilitást akadémiánk képzési programjának segítésével” – mondta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.
A Digital Masters specialitása a mentor program; az akadémia résztvevĆi szakmai mentorok segítségével és vezetésével saját projekteken dolgozhatnak a képzés ideje alatt, vizsgafeladatként pedig olyan anyagot kell összeállítaniuk és prezentálniuk, amely meghatározza jövĆbeni online marketingtevékenységüket.
A digitális marketing akadémia tavaszi, négynapos kurzusán (dátumok: 2019. április 12., 26., május 3., 10.) 20 témában 19 oktató vezetésével zajlanak az elĆadások és a gyakorlatok. A képzés hatékonysága miatt maximum 40 fĆ jelentkezhet.
A Digital Masters partnerei között idén is megtalálható a Microsoft, amely a helyszín biztosítása mellett elszánt a hazai vállalatok és szakemberek digitális tudásának fejlesztésében, az UNIQA Biztosító, amely mint a Cherrisk digitális platform alapítója elhivatott a digitális termékek és szolgáltatások népszerƱsítésében, valamint a POSITIVE by Hinora Group, amely a hazai marketingszakma fejlesztésének elkötelezett támogatójaként az MMSZ-szel közösen a rendezvény társszervezĆje.
KapcsolĂłdĂł cikkek
- Digitålis mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség
- Több kell, mint naprakész szakmai tudås
- Ezek a vĂĄrhatĂł 2019-es marketing trendek
- Ćk a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei
- FolytatĂłdhat a nevezĂ©s â hosszabbĂt âAz Ăv Honlapjaâ pĂĄlyĂĄzat!
- HosszabbĂt âAz Ăv Honlapjaâ pĂĄlyĂĄzat
- Elindult a 2018-as âAz Ăv Honlapjaâ pĂĄlyĂĄzat!
- Egy hĂłnap alatt közel szĂĄzötven szakember regisztrĂĄlt az MMSz minĆsĂtĆ rendszerĂ©ben
- Elstartolt a Magyar Marketing SzövetsĂ©g minĆsĂtĆ platformja
- Ăjabb szintlĂ©pĂ©sre kĂ©szĂŒl a Magyar Marketing SzövetsĂ©g