A UPC Direct felajánlással segíti egy súlyos beteg kisfiú szórakozását

napokban jelent meg egy interjú Farkas Andreával, aki tízéves fiával él a Tolna megyei Ozorán egy romos parasztház egyetlen fűtött szobájában. 

Benu koraszülöttként jött világra, értelmileg akadályozott és súlyosan mozgáskorlátozott, csak erős fényeket lát, géppel lélegeztetik és szonda segítségével mesterségesen táplálják. Az édesanya arról is beszélt az interjúban, hogy tartozása miatt a napokban kikapcsolták a televízió-, internet- és telefonszolgáltatást is, holott ez fia egyetlen szórakozása. A történet eljutott a UPC Directhez is és a szolgáltató nem habozott: azonnal segítséget nyújtott abban, hogy a fiú telefonon beszélhessen testvéreivel és élvezhesse kedvenc tévéműsorait, ezért elengedte a család tartozását és 1 éven át ingyenesen biztosítja a szolgáltatásait Benu és édesanyja számára.

 

Az édesanya három gyerekével maradt egyedül, amikor az apa, nem bírva a terheket, magára hagyta őket. A család hosszú éveken át egy rossz állapotú pesterzsébeti házban bérelt egy szobát, ám egy idő után Andrea nem tudta fizetni az egyre magasabb bérleti díjat. Rengeteg albérletben utasították el őket, a lakástulajdonosok nem akarták megengedni, hogy a súlyos állapotú gyerekkel beköltözzön, mondván, ha nem fizetnek, nem tudják majd utcára tenni őket. Végül egy Facebook-poszt hozta meg a megoldást: egy segíteni akaró felajánlotta, hogy költözzenek Ozorára a házába – a család immár 3 hónapja itt él.

 

A kisfiú, aki koraszülöttként jött világra, kéthetesen súlyos agyvérzést kapott, vízfejűség lépett fel nála, a sönt beültetése után pedig súlyos komplikációk léptek fel. A cikk szerint Benu a nap 24 óráját ágyban tölti, és közben állapota egyre romlik: légzési gondokkal küzd, fejét már nem lehet elfordítani, könnycsatornái folyamatos gyulladásban vannak, arcbőre az erős gyógyszerek mellékhatásaként begyulladt. Agyában ciszták alakultak ki, naponta akár 3-4 alkalommal is fájdalmas epilepsziás rohamok gyötrik.

 

„Éppen ma kaptam SMS-t, hogy korlátozzák a tévét és az internetet. Nem tudom Benu hogy fogja hallgatni a Spongyabobot… A tévé és a telefonálás a mindene. Esténként összebújunk, mesézünk, felhívjuk a nővérét. Ilyenkor csapkod, mosolyog, egész nap erre vár. De a görcsoldó az első, nem tudtam befizetni a számlát” – idézi a 24.hu cikke az édesanyát.

 

A UPC Direct mélyen együtt érez a családdal és szeretné szebbé tenni Benu és édesanyja nehéz, küzdelmes napjait. Ezért amint értesült a Farkas család történetéről, nehéz helyzetükre való tekintettel a szolgáltató a teljes tartozásukat elengedte, és azonnal visszakapcsolta mind a műholdas televízió-, a telefon- és internetszolgáltatást a családnál. Ezt követően pedig februártól egy teljes évig ingyenesen biztosítja számukra a UPC Direct ezeket a szolgáltatásokat.  

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció