Kelet-európai partnert választott a Facebook
2018. december 11.
A Magyarországon is egyre jelentősebb piaci szereplővé váló online kereskedő és marketing cég, a Retargeting.biz lett a Facebook egyik első hivatalos marketing partnere a kelet-európai régióban. Ezzel a vállalat azon ötven európai cég közé tartozik, amelyek egyszerre birtokolják a Facebook Marketing Partner és Google Premier Partner címeket.
A romániai alapítású Retargeting.biz, amely az elmúlt három hónapban a saját alkalmazásának (Programmatic Ads) útnak indításával jelentős sikereket ért el a kelet-európai, köztük a magyar e-kereskedelmi piacon is, a közelmúltban elnyerte a két hirdető óriás, a Facebook és a Google partneri minősítését. Ennek azért van jelentősége, mert így a vállalat közvetlenül a Facebook szakértőivel dolgozhat együtt, illetve a Facebook olyan új funkcióihoz és szolgáltatásaihoz is hozzáférhet, amelyek még nem elérhetőek a régió nagyközönsége számára.
„A Retargeting.biz a Facebook dedikált ügyfélkapcsolati szakemberével dolgozik együtt, aki gondoskodik arról, hogy minden, a hirdetési kampányok teljesítményét befolyásoló probléma rövid idő alatt ki legyen javítva. Továbbá ügyféloldalon számos haszonnal jár a Retargeting.biz által biztosított, automatikusan létrehozott, programozott, célzott és hatékony hirdetéseken alapuló kampánykezelése.” – hangsúlyozta Rareș Bănescu, a Retargeting.biz alapító vezérigazgatója.
A Retargeting.biz megoldásaival lehetővé teszi az online áruházak látogatóinak megcélzását (Visitor Remarketing), de ugyanúgy elérést biztosít azon érdeklődők felé, akik nem fejezték be a vásárlást (Abandoned Cart Remarketing) vagy akik feliratkoztak a hírlevélre (Email Customer Engagement), továbbá minden olyan felhasználó felé, aki interakciót folytatott egy online áruház Facebook oldalán (Page Engagement). Mindezek mellett a cég segít az új ügyfelek felkutatásában is, a demográfiai és érdeklődési adatok alapján célzott közönség (Custom Audience) és a meglévő ügyfelekhez hasonló jellemzőkkel és érdeklődési körrel rendelkező emberek (Lookalike Audience) megszólításával.
Kapcsolódó cikkek
- Online térképen láthatóak a tervezett áram- és gázszünetek az E.ON oldalán
- Menhelyi kutyáknak segít állást találni a Telenor
- Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon
- Új eszközök segítenek a Facebookon és Instagramon töltött idő nyomon követésében
- Átláthatóbbá teszi az oldalakat és a hirdetéseket a Facebook
- Átláthatóbbá teszi az oldalakat és a hirdetéseket a Facebook
- Nyilvánosságra hozza moderálási irányelveit a Facebook
- Újabb változás a Facebook felhasználók hírfolyamában
- Az appok ellenőrzésére kéri felhasználóit a Facebook
- Változik a Facebook használati szabályzata