2018 harmadik negyedévében is kiváló eredmények a UPC Magyarországnál
2018. november 8.
Kiváló teljesítményről és 5,5%-os árbevétel-növekedésről számolt be a UPC Magyarország 2018 harmadik negyedévében. A teljes üzleti évre kiható kitűnő eredmények elsősorban a dinamikusan fejlődő üzleti- és mobil szolgáltatásoknak és az erőteljes hálózatfejlesztési tevékenységnek köszönhetők. Folyamatos beruházási tevékenységének keretében, saját és állami forrásokból – a Szupergyors Internet Program részeként – a UPC már megkezdte korszerű hálózatainak átadását a monori körzetben.
A szeptemberben megújított Happy Home csomagajánlatok és az újonnan bevezetett Wifi Power Pack rendszer is hozzájárultak a cég jó teljesítményéhez.
2018 harmadik negyedévének legfontosabb üzleti eredményei:*
- A lakossági és üzleti előfizetők száma 23 000-rel növekedett 2017 harmadik negyedévéhez képest, és elérte a 865 000-et.
- Az előfizetések összesített száma – beleértve a mobil előfizetéseket is – meghaladta a 2 146 600-at, amely egyéves viszonylatban 120 700-as növekedést jelent.
- Jelentős növekedés volt az előfizetések számában az elmúlt egy év alatt. A nagysebességű internet előfizetések száma 33 200-zal növekedett, és így elérte a 688 200-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 689 600-ra bővült, ami 12 000-rel több, mint az előző év azonos időszakában.
- A fix-mobil konvergencia terén is erőteljes teljesítményt produkált a UPC; a mobil előfizetések száma meghaladta a 103 000-et, ami 21 900-as növekedés 2017 harmadik negyedéve óta.
- A UPC 2018 szeptember végéig 12 milliárd forint értékben végzett beruházásokat szolgáltatási területén, illetve terjesztette ki szolgáltatásait újabb településekre. Monor, Dabas és Gyál körzetében megkezdődött a korszerű szélessávú hálózat átadása, amely részben saját, részben állami forrásokból valósul meg. A Szupergyors Internet Program részeként kiépítésre kerülő 14 település felében már év végéig elérhetővé válnak a UPC új szolgáltatásai.
- A UPC szolgáltatásai országszerte már 1 816 600 háztartásban érhetők el; ez 52 200-zal több, mint egy évvel korábban.
Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója:
“2018 harmadik negyedévében tovább fejlesztettük Happy Home csomagajánlatainkat: megnöveltük a belépő internetsebességet, kiszélesítettük a tévécsatorna-kínálatot és elindítottuk az integrált Wifi Power Pack rendszert. Ezzel még nagyszerűbb és megbízhatóbb szolgáltatásélményt kínálunk ügyfeleinknek, és a család minden tagja élvezheti innovatív megoldásainkat – több képernyőn, stabil netkapcsolattal, a pincétől a padlásig. Folyamatos beruházásainkkal arra törekszünk, hogy kiemelkedő minőséget biztosítsunk egy erősen kiélezett piaci versenyben. Ennek érdekében még több lakossági és üzleti ügyfelünk számára tesszük elérhetővé szupergyors szélessávú hálózatunkat és innovatív szolgáltatásainkat.”
Több mint 2,15 millió előfizetés és 865 000 ügyfél 2018 harmadik negyedévében:
_____________________
* A felsorolt eredmények tartalmazzák az olyan, nem organikus szervezeti változások hatásait is, mint a felvásárlások. Ezzel kapcsolatban további információkat talál a Liberty Global hivatalos közleményeiben.
Kapcsolódó cikkek
- Árbevétel-növekedés és stabil teljesítmény a UPC Magyarországnál
- Az elmúlt öt év legjobb első negyedéves eredményét érte el a UPC
- Kiemelkedő első negyedéves üzleti eredmények és folyamatos hálózatfejlesztések a UPC-nél
- Medgyessy Gergely a UPC Magyarország új vállalati kommunikációs menedzsere
- Új vállalati kommunikációs menedzser a UPC-nél
- Robert Redeleanu áprilistól Magyarország mellett Lengyelországban is ellátja a vezérigazgatói feladatokat
- Újabb kinevezést kapott a UPC Magyarország vezérigazgatója
- Jelentős árbevétel-növekedés ért el a UPC 2017-ben
- Jelentős árbevétel-növekedés, intenzív hálózatfejlesztés és megújult márka a UPC Magyarországnál 2017-ben
- Díjjal ismerték el a UPC fogyasztói élményt emelő törekvéseit