A Xerox ismét vezető helyen végzett a Quocirca elemzésében
2018. november 6.
A Xerox Corporation továbbra is megőrizte vezető szerepét a menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) területén, amelyet alátámaszt, hogy immár kilenc egymást követő évben végzett a Quocirca elemzés elején.
„A Xerox, megismételve a korábbi évek sikerét, ismét a toplista tetejére került” – mondta Louella Fernandes, a Quocirca társigazgatója. „A Xerox bizonyított szakértelemmel rendelkezik a többszállítós támogatásban, a globális szolgáltatások biztosításában, emellett pedig az átfogó analitikai és riportolási rendszerrel, valamint a ConnectKey technológia által biztosított lehetőségekkel megszilárdította a vállalat helyét az MPS szolgáltatások piacán.”
A Xerox ConnectKey technológia összeköti a fizikai nyomtatást a digitális megoldásokkal úgy, hogy a hagyományos nyomtatókat olyan intelligens, egymással kapcsolatban álló munkahelyi asszisztensekké emeli, amelyek megfelelnek a modern munkahelyek által támasztott követelményeknek. A személyre szabott, automatizált munkafolyamatok, a felhőhöz való egyszerű hozzáférés, a mobil hozzáférés lehetősége és a többszintű biztonsági funkciók segítséget nyújtanak a hatékonyság, valamint az információbiztonság javításában.
Segítség az ügyfelek stratégiai céljainak megvalósításában
A Xerox azon ügyfelei, akik igénybe veszik a cég MPS szolgáltatásait, saját maguk is tapasztalhatják, hogy a menedzselt nyomtatás hogyan segíti őket stratégiai céljaik elérésében. Az MPS bevezetése nagyobb rugalmasságot tesz lehetővé az ügyfelek számára, miközben a költségek is csökkenthetők, ellenőrizhetőbbé válnak a folyamatok. Emellett a működésük során a fenntarthatósági vállalásaikban is segítséget kapnak köszönhetően többek között a választható nyomtatási méretnek, amelynek használatával csökkenthető a kinyomtatott dokumentumok mennyisége.
A Xerox MPS szolgáltatásai egyaránt képesek kielégíteni a kis- és középvállalkozások, valamint a nagyvállalatok digitalizáció során felmerülő komplex igényeit. Az olyan technológiák, mint a Xerox’s DocuShare platform lehetővé teszi a mai irodákkal szemben támasztott legfontosabb feladatokat: a mobil munkavégzést, az együttműködést, az intuitív adatkezelést valamint az időigényes folyamatok automatizálását. A Xerox’s User Analytics Service betekintést nyújt a nyomtató használatába, hogy könnyebben azonosíthatók legyenek a digitalizációs lehetőségek.
A dokumentum- és adatbiztonság a Xerox MPS szerves része, amelyet a Quocirca elemzés is kiemel. „A Xerox jelentős biztonsági szolgáltatás- és eszközcsomagot kínál, amelyek alapvető részét képezik az MPS szolgáltatásoknak. A többszintű biztonsági megközelítés magában foglalja az értékeléseket, a biztonsági irányvonalak fejlesztését, a megfelelőségi és helyreállítási folyamatok támogatását, valamint a felhasználói elemzést, ellenőrzést és nyomon követést.”
„A Xeroxnál elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy olyan eszközöket és támogatást biztosítsunk ügyfeleinknek, amelyek ahhoz szükségesek, hogy elindítsák, illetve folytassák munkafolyamataik digitális átalakítását” – mondta Tracey Koziol, a Xerox Global Offerings szenior elnökhelyettese. „Büszkék vagyunk arra, hogy ismét elismerték, hogy az MPS szolgáltatások terén az élen járunk és segítjük ügyfeleink hatékony, produktív és a költségcsökkentést szem előtt tartó működését.”
A Quocirca riport tartalmazza az MPS szolgáltató független értékelését is, amely az ügyfelek körében végzett felmérések alapján tartalmazza a legfontosabb iparági trendeket is. A jelentés többek között a következőket állapítja meg:
- Az MPS szerződések kiterjesztésével a digitális munkafolyamat-szolgáltatások további segítséget nyújthatnak a vállalkozások hatékonyságának növeléséhez és a produktivitás fejlesztéséhez. A vállalkozások 84 százaléka már elindította digitális, papírmentes folyamatait.
- Az MPS kulcsfontosságú tényező a digitális átalakítás felgyorsításához, a digitalizálás és a munkafolyamatok automatizálása segítségével.
- A szolgáltatások minősége, valamint a biztonság a legfontosabb tényezők az MPS bevezetésénél.
- A vállalatok közel fele (49 százalék) egyetért azzal, hogy a nyomtatási biztonság lényeges az átfogó információbiztonsági stratégia szempontjából.
Kapcsolódó cikkek
- Quocirca: hét éve folyamatosan vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Hét éve vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Egy gombnyomással fordítanak a Xerox új multifunkciós berendezései
- Egy gombnyomással fordítanak a Xerox új multifunkciós berendezései
- Gyorsabb és rugalmasabb Xerox nyomdagép
- Könyvek, számlák és DM levelek gyorsabb és gazdaságosabb nyomtatása
- A Xerox is felhasználja az AI kínálta lehetőségeket az innovációban
- A mesterséges intelligencia szerepe a jövő nyomtatásában
- A Xerox vezető szerepet tölt be a legkorszerűbb nyomdaipari technológiák kifejlesztésében
- A Xerox két terméke is megkapta az InterTech Technology Awards díját