„Champion” besorolást kapott a Fujitsu
2018. november 1.
A Fujitsu SELECT Partner Programja immár másodszor is a „Champion” kategóriában végzett a viszonteladói csatornát vizsgáló piacvezető elemzőcég, a Canalys értékelésében. A rangos elismerés odaítélésekor a Canalys tapasztalt elemzői a szállítói összehasonlításban szerzett magas pontszám mellett a viszonteladói program kiváló stratégiáját, befektetéseit és végrehajtását is figyelembe vették.
A Canalys Leadership Matrix az elemzőcég partneri visszajelzéseket feldolgozó, saját szállítói összehasonlító eszközéből származó eredmények mellett, független elemzői értékelés alapján azt is vizsgálja, miként teljesítenek a szállítók a befektetések, a stratégiai fejlesztések és a végrehajtás terén. A „Champion” kategóriába sorolt vállalatok elkötelezettek a viszonteladói folyamatok egyszerűsítését szolgáló fejlesztések iránt; folyamatosan befektetnek programjaikba; és bizonyítottan elkötelezettek a partnerek árbevételének növelése iránt. Az ilyen cégek viszonteladói modelljük jövőjét is fenntartható befektetésekkel ösztönzik.
Dave Hazard, a Fujitsu viszonteladói kapcsolatokért és értékesítésért felelős EMEIA-régióbeli alelnöke elmondta: „A gyors iparági változásokkal párhuzamosan viszonteladó partnereink is rendkívül gyors ütemben fejlődnek, új üzleti modellekre állnak át és bővítik szolgáltatásaik körét. Jelentős változtatásokat hajtottunk végre a SELECT Partner Programban, hogy támogathassuk őket az átalakulásban. Még tovább egyszerűsítettük a hozzáférést a program előnyeihez, komoly befektetéssel új eszközöket vezettünk be, bővítettük a tanfolyamok körét, és nagyobb választási lehetőséget kínálunk számukra a termékek és a szolgáltatások terén. Azzal, hogy immár másodszor is a ’Champion’ kategóriába sorolta programunkat, a Canalys elismeri a partnereink egyedi, változó igényeinek kielégítése érdekében tett erőfeszítéseinket. Úgy gondoljuk, hogy ez az elismerés is bizonyítja a Fujitsu határozott elkötelezettségét viszonteladói iránt, továbbá azt, milyen sikeresen támogatjuk különböző méretű partnereinket az értékes megoldások fejlesztésében.”
Alastair Edwards, a Canalys vezető elemzője hozzátette: „Miközben a technológiaszállítók egyre több figyelmet fordítanak a közvetett értékesítésre, a partnerek szeretnék diverzifikálni kínálatukat, ami rendkívül megnehezíti a viszonteladói csatorna kezelését. Ennek fényében igazán nagyszerű eredmény a Leadership Matrixban szerzett ‘Champion’ besorolás. Fontos megemlíteni, hogy az értékelésben a szállítóktól kapott visszajelzés mellett a folyamatos fejlődés iránti elkötelezettséget is figyelembe vesszük. Az, hogy a Fujitsunak sikerült megőriznie ‘Champion’ minősítését, egyszerre tükrözi a vállalat ambiciózus jövőbeni terveit és töretlen képességét a viszonteladói stratégia megvalósítására.”
A folyamatosan fejlődő SELECT Partner Program lehetővé teszi, hogy a viszonteladó partnerek megbízható tanácskadóként segítsenek ügyfeleiknek legyőzni a digitális átalakulás kihívásait. A Fujitsu az idén fontos strukturális változtatásokat hajtott végre annak érdekében, hogy tovább egyszerűsítse a partnerek számára a programban való részvételt. A kezdeményezésen belül külön közösségek jöttek létre például a mesterséges intelligencia, az IoT, a digitális infrastruktúra és a jövő munkahelye szegmensekben tevékenykedő szolgáltatók támogatására. A partnerek ezzel párhuzamosan kibővített szolgáltatásportfólióhoz férhetnek hozzá, és számos lehetőséget kapnak új készségek elsajátítására.
A Fujitsu november elején, az éves müncheni Fujitsu Fórumon fogja megünnepelni viszonteladói teljesítményét, ahol SELECT innovációs díjakkal jutalmazza majd az ügyfelek növekedésében különösen nagy szerepet vállaló partnereket. A díjazott projektekben a viszonteladó partnerek különösen innovatív módon használták fel a Fujitsu termékeit, megoldásait és szolgáltatásait a digitális átalakulás ösztönzésére és az ügyfelek támogatására a napjainkra jellemző kihívásokkal teli környezetben.
A Fujitsu SELECT Partner Programja
A Fujitsu SELECT Partner Programja világszerte kivételes előnyökhöz juttatja a vállalat nemzetközi viszonteladó partnereit. A program három sarokköve:
- Megbízható innováció: A Fujitsu SELECT Partner Programja keretében elérhető, kiváló minőségű, testre szabható megoldásokkal a tagok egyszerűsíthetik és jobbá tehetik saját ügyfeleik életét. A viszonteladó partnerek végfelhasználó ügyfelei garantáltan nagyra értékelik majd a Fujitsu kategóriavezető termékeire épülő IT-megoldásokat.
- Egyéni támogatás: A Fujitsu tartós, személyes kapcsolatokon alapuló, színvonalas együttműködést épít ki viszonteladó partnereivel, szem előtt tartva a kölcsönösen nyereséges üzleti működést. A Fujitsu piacvezető eszközökkel, speciális folyamatokkal és információforrásokkal segít partnereinek kiemelkedni a piaci tömegből.
- Növekedés iránti elkötelezettség: A Fujitsu elősegíti partnerei piaci növekedését. A Fujitsu üzleti kapcsolatépítés terén követett szabályai is bizonyítják, hogy a vállalat elkötelezetten törekszik annak megértésére, milyen egyedi értéket képviselnek partnerei az IT-piacon, ugyanakkor tiszteletben tartja partnerei ügyfeleinek érdekeit, és tekintettel van a kulturális különbségekre.
Kapcsolódó cikkek
- A GEFCO az első öt között végzett a „Legelégedettebb Gyakornok 2019” rangsorban
- Jó gyakornoknak lenni a GEFCO-nál
- A Fujitsu megszünteti a jelszóhasználat kihívásait
- Idei legjobb negyedévét zárta az LG
- NFLEX konvergens infrastruktúra a Fujitsutól és a NetApptől SAP-környezetekhez
- Tartós növekedés az ABB-nél
- A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében az IDC MarketScape jelentése szerint
- A Fujitsu 60 millió eurós szerződést írt alá a Lowellel
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- A Számlázz.hu szakmai befektetője a Visma Csoport